Gå til innhold

Er Windows 98 virkelig best? ( utenom Linux :) )

DiJayQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI!

Win98 er gammelt... stein gammelt. Til og med de nyeste Linuxene er mer brukervennlig enn det gamle skrapet og ikke minst mye mer stabilt.

Fra mitt synspunkt så er ikke Win98 en diskusjonssak, det er bare dødt. La døde hunder ligge!

Det står side opp, og side ned om Win98, Win2000, XP og Linux på dette forumet. Les litt igjennom og du vil finne mye for og imot. Det er forøvring en review på beste spill OS på tomshardware.com eller anandtech.com (husker ikke hvilke her og nå) - anbefaler at du tar en titt der.

Urk!

Lenke til kommentar

Det er noen spill som ikke virker ikke nyere OS. Noen annen fordel med Win98 ser jeg ikke. Spill kjørte jo bedre i Win98 enn i Me og 2000, men jeg tror XP er det beste for spill nå (er ikke helt sikker siden jeg bruker 2000 selv).

Andre fordeler med Win98? Jeg har CD-keyen i hodet, og det tar 15 min å installere på en ny PC :smile:

Glem 98, bruk 2000/XP/Linux/BSD.

Lenke til kommentar

windows 98 er ganske utdatert. Det er også et rimlig ustabilt system.

Da det gjelder linux så kan du nesten ikke sammenligne det på den måte. Bruker både 2k, xp og linux selv. Har brukt win98 og win98se i mange mange år, men det måtte vike unna for 2k for ikke så lenge siden pga at jeg ønsket meg noe mer stabilt.

Lenke til kommentar

Fysj og fy, nå fikk du meg til å tenke tilbake til tider da datan min fikk bluescreen hvert 5. min! :mad:

Personlig synes jeg XP er best fordi det er stabilt, har mye snax og ikke minst ser pent ut! :smile: Det finnes ikke et konkret svar på hvilke OS som er best, det hele kommer ann på hva man selv skal bruke datan til.

Edit: Leif :sad:

[ Denne Melding var redigert av: gixer på 2002-12-12 14:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...