siDDis Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Eg sitter her og leser ein introduksjonsbok til Servlets. Typisk nok så fungerer det ikkje frå starten av. Eg har skreve ein servlet under /home/olav/test under test mappa så er det 3 andre mapper src, classes, etc inni src så har eg ein Ch1Servlet.java og inni etc mappa har eg ein web.xml Eg rekne med at dei to er greie. Så har eg tomcat under usr/share/tomcat5.5 Det som feiler totalt From the project(den som eg lagde under home) directory, compile the servletjavac -classpath /usr/share/tomcat5.5/common/lib/servlet-api.jar -d classes /src/Ch1Servlet.java Så seier den: /src/Ch1Servlet.java is missing Eg rekne med den leiter under tomcat mappene etter den fila? Er det feil i boka? Korleis må eg gjere det? EDIT: bleh typisk syntax feil, det skal vere From the project(den som eg lagde under home) directory, compile the servletjavac -classpath /usr/share/tomcat5.5/common/lib/servlet-api.jar -d classes src/Ch1Servlet.java Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå