panzerwolf Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har en bruker som har glemt passordet på et MS Word-dokument. Vet noen om et gratis verktøy for å cracke dette? (Ut i fra det jeg har lest i retningslinjene, skal det ikke være noe galt i dette. I såfall beklager jeg det og ber evt. moderator om å stenge tråden) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke at jeg har prøvd men jeg tror det kan løses ved å endre eierskap på fila. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er det ikke slik at Google Desktop Search ikke bryr seg om M$-passordene, og indekserer filene? I så fall vil kanskje det kunne hjelpe deg. Ellers så finner du sikkert noen Word-passord-fjernere vha Google. Lykke til, S Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Har søkt litt men ikke funnet noe gratis enda (google, sourceforge og freshmeat), derfor prøvde jeg nå her Er litt restriksjoner siden dette er til bedriftsbruk. Har prøvd å endre eierskap som S_tone_meg foreslå, men det fungerte som jeg trodde ikke desverre Kan prøve å søke litt mer. Gjør ikke noe om programmet er for Linux da jeg kan boote opp en live-CD for å kjøre derfra Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hva med Denne? aldri prøvd den før, men det er sikkert noe fint no Lenke til kommentar
_Ace_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sitter med samme problemet jeg og. Har et MS Word dokument jeg ikke får åpnet. Jeg var temmelig sikker på at jeg viste passordet helt til jeg skulle åpne filen og innså at jeg ikke har peilling på hva passordet er for noe. Har satt meg ned med pen og papir og prøvd absolutt alle passordene jeg noen gang kan komme på at jeg har brukt, men det vil fremdeles ikke åpne seg. Så hvis det er noen som har noen metoder utenom de som allerede er nevnt som de har prøvd og vet fungere så tar jeg gjerne i mot råd Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
_Ace_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har prøvd det, men det virker som om OpenOffice har bestemt seg for å respektere MS Word dokumenter med passord. Jeg får bare opp en rute som ber meg om å skrive inn det passordet jeg ikke har. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå