Gå til innhold

opptak på nettet?

Kløno

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør en opptak på filmer osv. fra nettet på ting en ikkje kan laste ned. :blush:

Windows Media Video filmer, youtube osv.

Er litt kjekt å ta bacup fra noen ting en finner, enten på Youtube eller VG TV osv

Er temmelig sikker på at det finst flere gratisprogrammer som gjør denne jobben rimeligt bra. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Videoane frå Youtube, Google Video og ei rekkje andre Flash-baserte videosider kan du laste ned frå sider som Videodownloader.net eller Rip My Videos. Bruker du Firefox eller Opera kan du få ei utviding til Fx eller ein widget eller knapp til Opera som bruker Videodownloader.net-tenesta. Slik slepp du å gå inn på sida kvar gong du vil dette. Linkar til alle tre finn du i dette innlegget frå Opera-forumet.

Lenke til kommentar

Kanskje eg skal presisere at dette har eg ikkje peiling på.

Firefox, Opera?? Er dette tilsvarende Explorer?

Isåfall er det slike program som også funker til Explorer.

Det er ikkje ulovligt og gjøre opptak av det en finner gratis på nette vel?

Merkeligt at det ikkje finnest en rød knapp på Media player.

Lenke til kommentar
Kanskje eg skal presisere at dette har eg ikkje peiling på.

Firefox, Opera?? Er dette tilsvarende Explorer?

Firefox og Opera er begge nettlesarar, som Internet Explorer ja. (I mine auge er begge betre, men det er ein annan diskusjon.)
Isåfall er det slike program som også funker til Explorer.
Veit ikkje om nokon, men som sagt kan du gjere dette frå nettsidene nemnt fyrst i det førre innlegget mitt, og dei er nettlesaruavhenginge.
Det er ikkje ulovligt og gjøre opptak av det en finner gratis på nette vel?
Varierer sikkert litt. I utgangspunktet er ganske mange videoar på spesielt Youtube som er opphavbeskytta (sjå t.d. denne og denne artikkelen). Er eigentleg litt usikker kvar grensene går i høve til dette. Er du interessert kan du jo spørre i juss-forumet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...