Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nedlasting med 10350 kb/ s - WFT?

Anbefalte innlegg

Da jeg klikket på linken for å laste ned siste soundmax driver fra asus.com merket jeg at noe var annerledes. Jeg så at Nedlasting loaden gikk kjapt over skjermen, også sjekket jeg nedlastings hastighet og der stod det 10350 kb/ s. Er det mulig tenkte jeg. Nå ligger den nede på 3,6 kb/ s og det er en time igjen. Er det virkelig mulig å laste ned så fort? Hva kommer dette her av? JEg er forresten tilkoblet med kabel til en trådløs n-router.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel mulig antar jeg... men temmelig tett på 100 mbit/sek.

Jeg har ifølge DinSide 93.132 kbit/s, og laster da ned 10 000 kb på 0.89 sek - altså rundt den hastigheten. Jeg opplever imidlertid sjelden sånne hastigheter fra servere utenfor eget nettverk :)

Lenke til kommentar

Nok ett klassisk eksempel på vakuum i nettverkskortet.

Grunnet vakumtilstanden som kan oppstå i nettverkskortet som en følge av undertrykk i cd-rommen er ofte skyld i at nettverket absorberer pakker opptil hundre ganger sin rate

i buffret tilstand..

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, dette har jeg også sett. Var borte hos kompisen min og da såg vi at det var vakuum i nettverkskortet. Varte ikkje så lenge desverre, hadde for lite buffer. Men samme dag, etter at jeg hadde gått hjem, fikk han det en gang til.

8187896[/snapback]

og vakuum i nettverkskortet er..?

Lenke til kommentar
Ja, dette har jeg også sett. Var borte hos kompisen min og da såg vi at det var vakuum i nettverkskortet. Varte ikkje så lenge desverre, hadde for lite buffer. Men samme dag, etter at jeg hadde gått hjem, fikk han det en gang til.

8187896[/snapback]

og vakuum i nettverkskortet er..?

8188227[/snapback]

Fant en beskrivelse på nettet : " A vacuum network control system includes a vacuum network controller hub communicating over a public high-speed network, where the hub has an address registered with respect to the non-local network and communicates over a first local high-speed network. Vacuum network controllers (VNCs) communicate with the hub over the first local network. Each VNC has a dynamically assigned local address and communicates with at least one component intrabus module over a second local high-speed network. Each module has a dynamically assigned local address and further communicates with one or more monitor and control end units over a local device network. Each monitor and control end unit has a dynamically assigned address. Monitor and control end units include taps, which provide at least one of analog, digital or serial I/O, and components, for example, vacuum pumps. Device addresses can be dynamically assigned based on unique identification information sent by the device upon the device's initialization, where the device's assigned local address is transmitted back to the device in response. "

Håper dette kan hjelpe :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Litt sent på kvelden til å ta en spøk kanskje ? bramat, veldig bra forresten, lo så jeg krølla meg på gulvet her.. :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...