Arve28 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hadde Windows messenger 4.7 på win xp. blir kastet ut hele tiden. Lastet ned msn 5.0 men samme skjer her. Hva er galt? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 tja akkurat det samme skjer hos meg på jobben. har 2 mbit nextgentel. men det har vel å si på linja de tenker jeg. siden jeg nesten aldri blir kasta av msn hjemme. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 12:36, skrev Arve28:Hadde Windows messenger 4.7 på win xp. blir kastet ut hele tiden. Lastet ned msn 5.0 men samme skjer her. Hva er galt? Har samme problemet til tider, det har med at ISP`n din er ustabil. Kommer som regel av for høy belastning på nettet deres. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Samme skjer med meg også. Flere kamerater av meg klager også på dette! Det må være feil med programmet eller en server? Dette er fryktelig irriterende men det skjer ikke så ofte nå som det gjorde før :smile: Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har også det problemet. Utrolig irriterende noen ganger. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har ikke dette problemet Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det er vel ikke hvem som har det problemet han spurte om.. Er det noen som har en løsning på det, da?? Jeg har bluecom og blir sendt ut og inn hele tiden. En venn av meg har samme hastighet fra Bluecom som jeg har, og hans msn er stabil.. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Min er dønn stabil så lenge jeg ikke laster ned noe fra DC++. Gjør jeg det fyker jeg inn og ut som en jojo (ok, ikke fullt så gale da). Kan det være samme feil dere har? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 nja, det er jo et M$ produkt :wink: uansett, hvis dere ikke får fikset problemet kan dere jo prøve alternative (og i min mening, bedre) klienter som f.eks Trillian Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg bruker Messenger 4.7. Det fungerer veldig stabilt hos meg. Det er kanskje fordi jeg bruker T elenor Pluss 56Kbit Modemtjeneste da :sad: . Og alle andre i området har SmartCall(Nabo borettslaget)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå