stwa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er nok ønsketenkning det du holder på med nå vrinsk Frode Fredriksen er så godt som klar virker det som.. Men det er jo lov å håpe hvertfall Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://www.menigheden.no/stolte_soldater.mp3 Lenke til kommentar
stwa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bra sang! Vi har sunget den noen gang på menighedens felt, tror den kan bli en bra tribunesang! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Rykk tilbake til START! Kunne ikke dy meg.. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Suportermøte i startvippen på sør arena i morgen klokka 19.00.. Bla. men Svein Matishen... Møt opp! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kunne ikke Referat? Har troa på Knut Tørum i alle fall Lenke til kommentar
stwa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Var ikke noe spesielt nytt egentlig, men kan virke som David Nilsen er på vei tilbake.. Matta hadde fått en del sms fra han der han hinta sterkt om å få komme til Start igjen :!: Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er det seriøst? Eller bare kødder du? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nei, helt seriøst.. Men kan tenke meg at matta har en del jobb foran seg hvis han skal overtale styre! Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det sier seg jo selv at Johansons pølsebu ikke kan selge sine pølser over nettet, en av årsakene til dette er jo opplagt at pølser ikke er digitale vesener, men heller noe annet. Johanson har som vi alle vet laget pølser i mange år, og jeg håper, og tror for så vidt også at pølsene vil møte sin ende. Om vi skal se på andre typer pølser er wieneren en absolutt vinner, den har både den fine spretten, og den knasende knekken som vi alle synest godt om. Jeg husker at jeg i min ungdom tok ein wiener godt inntil meg og var god mot den, det var en noe skremmende opplevelse og jeg tror pølsen hadde en parallell følelseskomperanade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Haraldsen tilbake til Start Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 jaja, gjett hvem som skal spille for Menigheden Øst mot Start 13.April? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 stemmer Lars Olav har kalt meg inn i troppen til Menigheden-Øst mot IK Start 13.April, håper det dukker opp noen med samebror banner Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hahaha Mot andrelaget eller? A-laget spiller jo hjemme mot RBK da! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei Jeg har den store gleden og medel at du er tatt ut til å spille i troppen mot IK Start, mandag 13 april (2 påskedag). Det kan fortsatt bli forandringer på denne datoen, men det er den vi jobber ut ifra fremmover. Kampen vil foregå i Kristiansand, og forhåpentligvis på Sør Arena. Mange har snakket om denne kampen, og jeg tror vi er veldig heldige som får den etter at sesongen har startet og muligens både Ole Martin Årst og MYGGEN er tilbake i troppen. Vi trenger tilbakemelding om du har mulighet til å stille denne datoen, og hvilken størrelse du trenger i t-skjorte. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, sikkert bare kødd da. Kan ikke være A-laget, hvis ikke de prioriterer Menigheden Øst-kamp fremfor RBK Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 det er like mye fakta som at ulven er en freda dyreart, fikk mailen fra Lars Olav som har fiksa kampen for oss Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper ikke Start sender B-laget mot RBK da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tippeligastart. Laget til Start mot Godset: Kenneth Høie - Hunter Freeman, Knut Henry Haraldsen, Clarence Goodson, Branislav Milicevic, Christian Bolaños, Solomon Owello, Christer Kleiven, Espen Børulfsen - Geir Ludvig Fevang, Ole Martin Årst Reserver: Tommy Runar, Aram Khalili, Bernt Hulsker, Bård Borgersen, Leif Otto Paulsen, Jesper Mathisen, Morten Hæstad Blir spennende å se om Bananas (som jeg liker å kalle han) slår til i TL. 7Bananas har jo snakket mye om han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå