stwa Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Ja, så ikke så veldig fram til vindbjart på moseidmoen :!: Endret 26. september 2008 av stwa Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, det var viktig. Men det blir spennende å se hvem som eier oss om et halvt år, når Tippeligaen 2009 ruller. Sparebanken Sør er jo bare midlertidig eier, som sikkert kun gjorde det for å redde litt av alt de har investert i klubben. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lurer også litt på hvem som er villig til å kjøpe en klubb med så mye gjeld.. Lenke til kommentar
TurboTim Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 MYGGEN!!!!! Min helt! 5-1 er jo også et ålreit resultat da hahahahahahaha! Seier! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 veldig god kamp, sikker seier og målfest. Masse publikum og en juvel med navn myggen på banen (som forøvrig gav en målgivende pasningen til et FANTASTISK mål av khalili! Årets Start mål!!). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tja, dette var vel den kampen med flest medgangssupportere på Sør Arena i år i alle fall. De kommer når vi kjemper om gull, og når Myggen gjør come-back. Hater sånne folk. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tja, dette var vel den kampen med flest medgangssupportere på Sør Arena i år i alle fall. De kommer når vi kjemper om gull, og når Myggen gjør come-back. Hater sånne folk. lol for en kommentar... Sånn er det, alle lag har suportere som kommer ved spesielle tilfeller og supportere som kommer uansett... Å "hate" dem er latterlig fordi alle er ikke sånn at de kan eller vil dra på kamp hver helg bare fordi de liker et lag Trossalt så har vi jo 7000 i snitt hjemme i adeccoen '08 og det er ikke dårlig så jeg ser liten grunn til å klage over sånne ting nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Herlig å se Myggen gjøre comeback. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Klager kun på medgangssupporterne, og de som står i Menigheden, men holder kjeft. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, så ikke så veldig fram til vindbjart på moseidmoen :!: Hadde sett frem til det jeg! Mobber du Vindbjart? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var stor stemning på Sør Arena i går. Deilig opplevelse! Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Start 2 er jo siget også jo. Tipper de topper laget til kampen mot Odd (kvalik). Bør de kanskje starte med Khalili og Stokkelien på topp? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Start 2 er jo siget også jo. Tipper de topper laget til kampen mot Odd (kvalik). Bør de kanskje starte med Khalili og Stokkelien på topp? Tror ikke det er så dumt! Har jo eventuelt Hulsker eller Rado som kan ta en plass på laget.. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Oppfodrer alle til å møte opp på stadionen i dag klokka 16 for å se start sikkre opprykket!! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Elgjakta ødela, men herlig å rykke opp! Feirer med ei strofe fra vår nye supportersang: Fra vi fødes og helt til vi dør, Er vi stolte soldater fra sør! Flere her som ståt med Menigheden eller? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 deilig med opprykk og skikkelige kamper mot skikkelige lag. Og ikke minst, jeg får sett hver eneste kamp på tv istedenfor å lese live oppdateringer på nett (bor i oslo ) Lenke til kommentar
stwa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fantastisk å være tilbake!! Endelig Elgjakta ødela, men herlig å rykke opp! Feirer med ei strofe fra vår nye supportersang: Fra vi fødes og helt til vi dør, Er vi stolte soldater fra sør! Flere her som ståt med Menigheden eller? Står med menigheden jeg, men i dag var det skikkelig dødt!! Var forresten premiere på den nye sangen, fikk høre halve og så svikta lyd anlegget Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 "Stolte soldater" er fet da. Håper vi tar poeng i en av de to kampene mot Viking neste år, hvis det skal Hewitt spandere tur til Liverpool! Lenke til kommentar
ikst95 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 "Stolte soldater" er fet da. Håper vi tar poeng i en av de to kampene mot Viking neste år, hvis det skal Hewitt spandere tur til Liverpool! jeg står alltid med menidheden, men jeg bor på østlandet så jeg kommer meg bare på enkelte bortekamper mot moss kom sangen: For rævva mi! For rævva mi! Lukter bedre enn det her Lukter bedre enn det her For tæva mi lukter bedre en det her.... (melodi: PÅ vær kamp vi stiller opp.....) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, med i Menigheden Øst da eller? Herlig med Start 2-opprykk. Slo sørenmeg Odd 2 7-2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå