Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Slik blir lagoppstillingen: Høie Pedersen- Håland- Olsen- Paulsen Borre- Ygor- Strømstad- Børufsen Hulsker- Årst Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 2-1 seier mot RBK. Herregud så deilig. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 2-1 seier mot RBK. Herregud så deilig. 9502096[/snapback] ENDELIG! Lenke til kommentar
-Olsebein- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Får håpe de tar med seg godfølelsen til Godsetkampen Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 dette var ikke bra for Start Nå forsvinner de beste spillerene også Hvordan skal det gå med start nå? Må vel satse på juniorene. Lenke til kommentar
Itagun Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 dette var ikke bra for Start Nå forsvinner de beste spillerene også Hvordan skal det gå med start nå? Må vel satse på juniorene. Det går veldig bra Vi er tilbake i Tippeligaen i 2009 Med Årst og Hulsker på topp, kan det bare gå den ene veien... Lenke til kommentar
stwa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Må prøve å få liv i denne tråden igjen! Ser lyst ut nå med tanke på neste sesong, stallen begynner å bli bedere og snart er jammen meg myggen tilbake Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja, la oss få liv i denne. Vi er et ungt lag i fremgang! IK Start te æ dør! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hehe yeah why not Håper vi fortsetter utviklingen videre og lager et skikkelig godt lag. Godt er det at vi fikk inn rado og owello. Owello virker utrolig lovende og rado fyller det tomrommet vi har manglet i MANGE år! At vi også har ny høyreback til TL09 er bra. Engedal er rett og slett ikke god nok! og ja, IK START TE Æ DØR. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Men hva med Kamark? Han ble jo skrytt opp i skyene, så jeg håper å se han i neste kamp. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 joa men er nok en grunn til at han ikke får spille... Men jeg tror også at engedal har fått for mye tillit i forhold til prestasjonene Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja, Engedal har spist for mye soft-is i sommer. Jobbet på Mamma Mia på fiskebrygga, han var innom titt og ofte. Mange ganger sammen med Kenneth Høie og Morten Hæstad. hadde forresten Borgersen, Nilssen og Marius Johnsen også på besøk Men Engedal var storspiseren. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kunne godt tenkt meg å se kamark jeg også, men ja det er nok en grunn til at han ikke spiller! Var sikkert mest tenkt som stallfyll.. Blir også spennende å se hvordan fredrik w henriksen gjør det, får håpe han har lært å løpe siden sist Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mer spent på PBH... Vi sliter med vinger så får håpe PBH kan tilføre oss noe der Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bruer Hanssen og Myggen inn, det blir bra Lenke til kommentar
stwa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mer spent på PBH... Vi sliter med vinger så får håpe PBH kan tilføre oss noe der Det kjøper skjønner jeg ikke noe av! Har han bevist noe i tiden han var i odd? Synes også de slapp han relativt lett, og når jeg tenker på at vi kunne fått han mye billigere for bare none seonger siden blir jeg mest iritert.. Får håpe jeg tar skamelig feil Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tviler på at Bruer kommer til bli en del av start 11'ern deres på en god stund. Han sliter med feilpasninger og slurv, og er fortsatt ung. Er nok ikke klar for Tippeligaen nei... Lenke til kommentar
stwa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tviler på at Bruer kommer til bli en del av start 11'ern deres på en god stund. Han sliter med feilpasninger og slurv, og er fortsatt ung. Er nok ikke klar for Tippeligaen nei... Hvordan gjore han det i odd før han blei skada? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Greit nok han ikke har prestert så mye på odd, men det er fordi han ikke har fått særlig spilletid. Men han har visstnok vært god på U21 etc og forhåpentligvis så fortsetter han utviklingen i start synd han ble skada ja for det hadde vært perfekt å få gitt han masse spilletid i adeccoen.. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fikk veldig mye spilletid i fjor i Tippeligaen men var ikke akkurat en reddende engel. Slet mye, og gjorde mange feilpasninger. Sandstø tok han med seg sørover siden det er han som hentet han fra Tønsberg igjen, så Sandstø fikk lyst til å videreutviklet talentet hans. Kan bli en stor spiller om et par år, har noen talenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå