Luis_Garcia Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 1-1 mot Stabæk idag. 2. omgangen var veldig bra. Vi presset Stabæk veldig langt bak, slik at de ikke klarte å skape noe de siste 45. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Steinar Pedersen går til LSK Nok en spiller forlater klubben. Trist. Først Valencia, så Barlin, så Nielsen og nå Pedersen. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bernt Hulsker kommer fra AIK. Han blir vel en backup på midtspissplassen. Syntes det er synd at vi den siste tiden har kvittet oss med to spillere som var lokale. Det at vi har flest mulige spillere fra vårt eget fylke skal ifølge min del være et symbol på Start. Beste og værste kamper i denne sesongen til nå: Beste: - 1-0 mot VIF hjemme. Utrolig deilig hvordan vi klarte å stå i mot VIF hele tiden. Vi presset dem hele tiden og nektet dem rom hele tiden. Typisk kamp fra vår side dette. Værste: Aalesund hjemme, FFK borte og Haugesund hjemme. Dette er ting som er vondt å tenke på. Neste kamp mot Brann hjemme skal vi knuse dem. Bergenserne trenger å komme seg ned på jorden igjen. Vi rykker hvertfall ikke ned. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen meninger om at Hulsker er på lån til Start? Syns ikke han får til ting jeg... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen meninger om at Hulsker er på lån til Start? Syns ikke han får til ting jeg... 9311961[/snapback] Hulsker er den mest klysete spilleren som noen gang har spillt i tippeligaen, derfor hater jeg Start enda mer nå som Hulsker er der. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen meninger om at Hulsker er på lån til Start? Syns ikke han får til ting jeg... 9311961[/snapback] Er litt skeptisk, han er midtspiss noe som gjør at han ikke blir noe mer enn backup for Årst. Han skal ifølge ham selv ha forandret seg som person i sin tid i Sverige. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Start suger. Heia Øvrebø IL! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 1-1 mot Brann igår. Utrolig bittert å slippe inn mål på slutten. Selvom Brann dominerte spillet i den perioden altfor mye. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Synd de ikke vant mot Brann. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 I går var det faktisk Start som var heldig. Målet kom ved en utrolig heldig situasjon og i 2 omgang presset Brann veldig. Selvom Brann scoret på tampen, så vil jeg ikke si Brann var heldig. Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noe jeg alltid har lurt på, Hva er det som er så gøy med å se på fotballkamper? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Inge Andre Olsen kommer på lån ut denne sesongen. Han var i forrige sesong en av Stabæks viktigste spillere, iår har det blitt mindre spilletid på sørlendingen. Derfor velger han å prøve å hjelpe oss med å holde plassen. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) 5-0 seier i kvartfinale mot Øyegård igår. Da er vi klare for semifinale for junior. Den vant vi i fjor og vi satser på å kopiere bedriften. Målscorere for Start var: 1-0: Jan Jenssen (16') str 2-0: Avni Pepa (42') 3-0: Ali Al Gashamy (45') 4-0: Avni Pepa (59') 5-0: Jan Jenssen (74') Kvartfinalene i NM for junior endte slik: Vålerenga – Lyn: 1-1 (7-6 e. str.) Start – Øygard: 5-0 Bryne – Stabæk: 3-1 Bodø/Glimt – Rosenborg: 3-2 Endret 2. september 2007 av Luis_Garcia Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vi ligger under for VIF 2-0 ved pause. Hæstad ble også skadet. Addeco liga here we come! Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er blitt litt dramatikk etter to straffe spark:) Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ok, nå har jeg faktisk desverre allerede forbredet meg på nedrykk. Jeg synes at nesten alle resultatene i det siste har alltid vært som vi omtaler "nesten bra". jeg synes vi snakker litt for ofte om "vi spilte en god kamp" hver gang vi ikke klarer å ta de poengene vi fortjente. Uansett om det blir nedrykk eller ei. Så har jeg tenkt over flere ting som må skje etter sesongen er over. For klubbens eget beste: - Selg Hæstad. Mannen er en av tippeligaens beste, men han har selv uttalt at han vil til utlandet. Får vi et tilbud fra en klubb så skal vi takke ja. Dette er også rette tidspunkt for spilleren selv å komme ut i Europa. - Skaff inn en ny back. Nå som både Johnsen og Pedersen har forsvunnet så har vi Paulsen på den ene. På den andre har vi brukt Midtun Lie som ikke holder mål som back. Så en ny back inn. - Beholder vi plassen, så behold gjerne Strømstad. Han har selv sagt han vil bli, bare dersom vi beholder plassen.. Han har erfaring, vi har jo en god del unge spillere, derfor er det viktig med en som Strømstad. - La to nye ungutter slippe til på a- laget. I denne sesongen har vi slippet til Morten Hæstad og Espen Børufsen. Begge har overbevist. Neste år håper jeg på Christer Kleiven, som har spilt en noen kamper i år, men ikke et skikkelig gjennombrudd slik som M. Hæstad og Børufsen. Jeg tipper kanskje Aram Khalili vil bli tatt opp. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kan nevne at Benny Lenartson tar over som trener. Han har ledet Viking til seriegull og cupgull. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kan nevne at Benny Lenartson tar over som trener. Han har ledet Viking til seriegull og cupgull. 9463383[/snapback] Tror dette kan bli veldig posetivt. Lenke til kommentar
oasis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kan nevne at Benny Lenartson tar over som trener. Han har ledet Viking til seriegull og cupgull. 9463383[/snapback] Tror dette kan bli veldig posetivt. 9464156[/snapback] Tror han kan få snudd skuta, Benny Lenartson er jo en liten legende Har aldri forstått hvorfor viking lot ham gå forrige gang.. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Da starter kampen mot RBK. Det blir 4-4-2 system der Håland og Olsen spiller midtstoppere. Ygor spiller på midtbanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå