olavh Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Enkel seier for Start over Vard i kveld. 5-0 ble resultatet. Mål av Bärlin, Nielsen, Wright, Ygor og Bruno. 8863174[/snapback] Det første målet var vel egentlig et selvmål da?! Endret 15. juni 2007 av olavh Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 3-0 tap mot FFK idag. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det var meget deilig å se. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det var meget deilig å se. 8885606[/snapback] Hmm, er du FFK fan? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja Siden Fredrikstad FK ikke har noen egen tråd her, så må jeg spamme alle andre... Må forresten si at banneret dere hadde etter at kampen hadde sluttet var litt kult, var dere forberedt på tap? Lenke til kommentar
olavh Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ja Siden Fredrikstad FK ikke har noen egen tråd her, så må jeg spamme alle andre... Må forresten si at banneret dere hadde etter at kampen hadde sluttet var litt kult, var dere forberedt på tap? 8894686[/snapback] Jeg var ikke på kampen, så den på zebra. Men man skal jo ikke forberede tap akkurat. Men håper Start tar hevn på FFK snart. Er dritt lei de sure nederlagene, spesielt fra seriefinalen 05 og cupen i fjor Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Martin Borre ny Startspiller. http://fotball.fvn.no/eliteserien/article84089.ece Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ble 1-0 tap mot LSK. Midtun Lie ble utvist. Heinz Muller kom med en "benparade" og skadet Fevang. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ble nok et tap i dag mot lyn Både David Nielsen og Steinar Pedersen må stå over første kamp etter ferien Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skikkelig kjipt med tap for Lyn. Trist at Alex Valencia er ferdig i klubben. Kommer alltid til å savne fintene og innleggene hans. Så går det rykter om en eventuell overgang for RBKs Yssousf Kone. Hadde vært spennende. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ble nok et tap i dag mot lyn Både David Nielsen og Steinar Pedersen må stå over første kamp etter ferien 8983818[/snapback] Ikke det største tapet... Pedersen er for dårlig. Nielsen scorer ikke nok mål tatt i betraktning at han er en av Starts beste individualister. Må heve seg. Hele laget må heve seg. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Bør Start sparke Stig Inge Bjørneby, etter alle tapene han har hatt med laget? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hadde det vært en annen trener med de samme resultatene hadde han blitt sparka. Føler at Norges trenerforening har snakket med ledelsen i klubbene. Ingen blir jo sparka. I fjor vsamme tidspunkt var det flere som lå veldig tynt ann. Bjørnebye er for meg en dyktig trener, men mangler bare erfaring. Jeg hadde ikke sparket han og Soler sier at kommer til å være trener så lenge han er i klubben og det er i noen år til. Jeg tipper Stig Inge B. har en lang karriere som trener foran seg. Alle begynner dårlig.. de fleste iallefall. Gøy at han satser på de unge (Tom Nordlie gjorde også det faktisk i sin første sesong), og vi håper han fortsetter, men synd Start taper så mye for tida. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg vil nok vente til etter sesongslutt for å vurdere Bjørnebyes fremtid. Jeg mener han har veldig kompentanse på noe sider, men mangeler desverre en del på andre områder. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Nå rykker start ned Tapte tilogmed mot 1.divisjons laget haugesund... Og ikke stig blir sparket så blir det 1.divisjon til neste år... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Å sparke treneren blir for enkelt. Han virker som en veldig klok og smart trener. Føler han har hatt mye uflaks. Det er spillerene som spiller dårlig og ikke han. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Å sparke treneren blir for enkelt. Han virker som en veldig klok og smart trener. Føler han har hatt mye uflaks. Det er spillerene som spiller dårlig og ikke han. 9143947[/snapback] Det er helt riktig. Jeg mener at spillerne må også ta et ansvar. Det er jo alltid Bjørnebye som må gjennomgå. Hva med spillere som Hæstad, Strømstad, Håland og Pedersen? De ble i Nordlie perioden alle egentlig litt opphauset mener jeg. Hvorfor kan ikke de snakke om hva som er galt for tiden? Her kan vi bare se på hva VIF har gjort. Ikke bytte trener, men spillernes innstillning. Det er bare å gi dem klar beskjed! Vi skal ikke ned i 1. divisjon. Vi klarer oss nok. Det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hardt og heie på Tromsø i Kr.Sand siste uka, virker ikke som start fansa syns vi fortjente det siste målet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Å tro at start rykker ned er no tøv, de er godt på vei å få den formen vi liker at de har og med ole martin på plass har vi en som er kjent for å score må bare hente en spiss som er til hjelp for ole martin. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Se lyst på det vi tapte ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå