Anonym234 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nå sa de på sporten at det er han. Bombe at det var han Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Blir viktig med 3 poeng i dag for å henge med i kampen om fjerdeplassen. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Høyrevingen Ernest Asante, midtstopperen Birger Madsen, høyrebacken Brian Prinke og keeperen Alexander Lund Hansen. 4 gode signeringer. Gleder meg til seriestart. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Start har skuffet de siste seriekampene. Startet så bra, men nå har det gått litt trått. Vet at de løfter seg, men liker ikke kvalitetsvariasjonene Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Som jeg sa til faren min før seriestart: I år blir det nedrykk. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Blir nok ikke det, men Start har et par ting å ta tak i. Først og fremst ny trener. Ville også satset mer på Hoff og Assante, ettersom de har vist fantastiske takter sammen til tider. Og Mathisen burde aldri spilt... Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 En umotivert trener, spillere uten respekt for trener som de vet ikke blir lenger enn ut sesongen, samt Høie og Strømstad som vet at det snart er over. Tørum, Høie og Strømstad burde bli erstattet sporenstreks når de får sånne beskjeder da de sannsynligvis mister all motivasjon. Dete kan fort igjen føre til dårlig moral i resten av spillergruppa. Håper virkeelig for Starts skyld at disse problemene blir løst i sommerferien, men jeg har mine tvil. Høstsesongen har vist seg gjentatte ganger å bli en nedtur for oss sørlendinger. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Vanskelig bortekamp mot RBK i morgen. Blir spennende å se hvordan det går. Synes startgutta spilte bra borte mot VIF sist. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kommer til Sør Arena med kollektivtrafikk ? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 For et drittlag, roter bort en 3-0 ledelse. Fortsetter nøyaktig på samme spor som i fjor. De lærer jo aldri. Blir ingen tippeliga i år. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Det festlige er at du dukker opp kun når laget ditt spiller dårlig. Har du noen gang bidratt med noe positivt? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ja, det var surt, men jeg syns laget sett under ett leverte underholdende og god fotball, og ser derfor frem mot en ny sesong med dette laget. 1 poeng på første kamp er i seg selv helt ok mot Sarpsborg, så er brukbar fornøyd (og litt bitter, selvsagt). Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Start er bare en 1. divisjons middelhavsfarer, de er ikke gode nok til å rykke opp det må folk bare innse. Kunstgress og 1500 tilskuere er fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå