Liberalistiske Samebror Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 når skal du få det i deg at han forlot Start med tanke på en eventuel landslagsplass? noe som han faktisk er iferd med å få igjen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 når skal du få det i deg at han forlot Start med tanke på en eventuel landslagsplass? noe som han faktisk er iferd med å få igjen Latterlig at han gikk til enga, Norges verste lag. Og kysset VIF-logoen. Var veldig gøy at Fredrik beholdt plassen mens han spilte for Start i 1. div, mens Doffen ble utelatt gang på gang Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor spilte ikke Fevang idag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 strekk under oppvarminga Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Åhh faen. Noen som vet hvor alvorlig det er? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen vet noe ennå. Oppfordrer med det samme folk på feltet til å åpne kjeften. Hvorfor står dere på feltet uten å synge? Utrolig. (Tenkte ikke på noen spesielle, bare generelt) Lenke til kommentar
stwa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hermann Hreidarsson på vei til start? http://fotball.fvn.no/eliteserien/article141230.ece Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Herlig å se at Stokkelien virkelig har slått til i år. Tror han kommer til å bli blant norges beste spisser om noen år, og Start kommer nok til å tjene en del penger på han etterhvert også. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare han ikke arver albubruken til Hulsker, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Lite aktivitet i denne gruppa nå. Hva tror dere om de resterende kampene av årets sesong? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Seier i morgen på hjemmebane håper jeg. Skal på kampen Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vanskelig bortekamp mot Tromsø i dag. Hvordan tror dere det går? Jeg tror det blir en meget tøff kamp og at ett poeng er mer realistisk enn seier. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Da var sesongen over. Start endte på en 9. plass med 40 poeng. Hvordan vil dere oppsummere sesongen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er vel litt skuffende etter den gode starten dere hadde. Men folk hadde nok tatt 9. plassen før sesongstart. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tippet start på 10 før sesongen så burde vel egentlig si meg fornøyd med at vi kom på 9.. Sitter alikavell igjen med en følelse av at vi kunne gjort det mye beder, spesiellt etter den gode starten! Noen ekstermt stygge tap mot molde og stabæk ødelegger også noe av inntrykket.. Heldigvis reiser vi oss og blir det eneste laget som slår rbk og vi vinner siste kampen mot enga på stadion! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da var det bestemt at Kommunestyret bestemte seg for å ikke gi Start 6 millioner i lån, og sender heller den byrden over på Cultiva. Klarer ikke bestemme meg for om dette er en positiv ting eller ikke. På en side er start viktig for byen, på den andre siden ser det prinipielt galt ut å bruke 6 mill på et skakkjørt fotballag når skoler og helse/omsorg trenger pengene. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Start er nå reddet og vil spille eliteserie, er spent på å se hvem som kommer inn hos oss nå. Men jeg frykter Clay exit snart! Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen som var på treningskampen mot Sandefjord i Sørlandshallen? Jeg var der og synes Start spilte meget bra. 4-0 er sterkt. Gleder meg til fredag da det er treningskamp mot Haugesund i Sørlandshallen. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Endelig seriekamp på Sør arena igjen! Flere som møter opp på søndag kl 18.00? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Godkjent start på serien dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå