olavh Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå som seriestarten nærmer seg, synes jeg det er på tide med en Start tråd. Hvordan går det med Start i år? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå som seriestarten nærmer seg, synes jeg det er på tide med en Start tråd. Hvordan går det med Start i år? 8187296[/snapback] dårlig. dåkker tapte jo drit mye mot oss :!: Lenke til kommentar
olavh Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Nå som seriestarten nærmer seg, synes jeg det er på tide med en Start tråd. Hvordan går det med Start i år? 8187296[/snapback] dårlig. dåkker tapte jo drit mye mot oss :!: 8201431[/snapback] Vet ikke hvor mye det vil ha å si. Alle lag går på en stygg smell iblant, så det kan hende de skjerper seg i serien. De klarte 1-1 mot godset i Porsgrunn og møter Blackburt (torsdag) og Brann (2. april) før starten. Her tror jeg de kan gjøre det bra. Satser for øvrig på at Start kommer foran Viking på tabellen, og at Start slår dere 15. april, og det føler jeg meg sikker på, faktisk. Heia Start. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Etter kampen igår mot Vålerenga imponerte Start meg virkelig. Man må også tenke på at nøkkelspillere som Nielsen, Strømstad, Borgersen og Barlin ikke var med. Spesielt unguttene Børufsen og M. Hæstad imponerte meg. Det er bra at Bjørnebye satser på de unge. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har noen tro på at Start kan overaske mot RBK på lerkendal imorgen? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Både tror og håper. Men det skal vel litt til for at RBK skal gå på nok en smell, nå når det er hjemmekamp Lenke til kommentar
olavh Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Blir tøft, men satser på seier i Trondheim. Fortsetter de slik de spilte mot Brann og enga, så kan de fort få med seg poeng. Tror kampen blir gjevnere enn oddsen gir uttrykk for. Men det blir neppe et nytt 0-3 tap. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Ble dessverre et nytt stortap i Trondheim . 1-4 tap er ikke bra, men man kan ikke regne med poeng der oppe. Årets første tap der oppe er ikkeså ille. vant for øvrig 6-2 i Vennesla mot Vindbjart, og er klar for 2. runde i cupen. På fredag venter et skadeplaget Godset lag, som også tapte 0-4 hjemme mot Aafk 16. mai. Her bør Start ordne en solid seier. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tror Start vinner lett mot Godset. Jeg mener det er slike kamper de må vinne for å kjempe i toppen. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Start gikk dessverre på et surt og ufortjent 2-3 tap mot godset, der svgjørelsen kom langt på overtid. Får kalle det for ren flaks. Start hadde fortjent alle poengene, men kom tidlig under 0-2, og det ble tøft. Men Sandefjord bør i hvert fall slås i neste hjemmekamp den 11. juni. Alt annet enn seier der er rett og slett pinlig. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Start her det med å bare å gjøre det godt i enten vår eller høst sesongen, så de kommeer nok sterkere tilbake til høsten;D Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nå som det ser ut som at Lars Martin Engedal kommer tilbake. Kan vel Ygor spille på ankerrollen på midten. Det er det som er hans egentlige posisjon. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvor tror dere sart havnerr på tabellen i år? Jeg tror 6-7 plass. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvor tror dere sart havnerr på tabellen i år?Jeg tror 6-7 plass. 8776203[/snapback] Det tror nok jeg også. Jeg hadde forhåpninger om en høyere plass, men det virker ikke at vi er sterke nok til det. Tror nok både Hæstad og Ygor går til utenlandske klubber i sommer. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Hvor tror dere sart havnerr på tabellen i år?Jeg tror 6-7 plass. 8776203[/snapback] Det tror nok jeg også. Jeg hadde forhåpninger om en høyere plass, men det virker ikke at vi er sterke nok til det. Tror nok både Hæstad og Ygor går til utenlandske klubber i sommer. 8782222[/snapback] Fare for at Doffen drar i hvert fall. Håper egentlig de beholder stjernene ut sesongen. Tviler for øvrig på at Ygor forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Bjarte Lunde Aasheim sin kontrakt går ut etter denne sesongen. Kontrakten hans vil ikke bli forlenget. Link Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Herlig med 3-1 seier over Sandefjord i går. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bjarte Lunde Aasheim sin kontrakt går ut etter denne sesongen. Kontrakten hans vil ikke bli forlenget. Link 8811763[/snapback] Takk Gud for det! Må si at jeg er mektig imponert over Espen Børufsen. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Enkel seier for Start over Vard i kveld. 5-0 ble resultatet. Mål av Bärlin, Nielsen, Wright, Ygor og Bruno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå