Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 kan de ikke drite i kane and lynch 2 da og bare shippe ut hitman 5 kane and lynch var jo fryktlig dårlig laget så hvorfor lage en 2 som kanskje blir slik 1 burde ha vært Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 noen som vet når det kommer ?! Lenke til kommentar
pharao-dn Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 bumpelibump jul 08-ish Scan fra et xbox-magasin Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Herlig, jeg fryktet at de ville komme rett med en oppfølger til K&L. Hitman 5 blir bra *legger til i signatur* Endret 29. mars 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 noen som vet når det kommer ?! Det kommer etter jul. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Lol, snakk om å dra opp gamle poster da Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 blood money avsluttet jo serien siden karakteren dør i spilet og de som har lagt det si det sluttt på hitman serien siste gang hørt om det Tusen takk. Jeg hadde akkurat tenkt til å skaffe meg spillet. Så det er jo flott at folk buser ut med spoilers på forumet akkurat som det passer dem. Igjen, tusen takk. Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 blood money avsluttet jo serien siden karakteren dør i spilet og de som har lagt det si det sluttt på hitman serien siste gang hørt om det Tusen takk. Jeg hadde akkurat tenkt til å skaffe meg spillet. Så det er jo flott at folk buser ut med spoilers på forumet akkurat som det passer dem. Igjen, tusen takk. 47, døde ikke i Blood Money... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå