Gå til innhold

Hva blir Hitman nr. 5


Anbefalte innlegg

Noen som vet om Hitman Codename 47  funker i Vista også? Har spilt gjennom alle de andre i serien men ikke ener`n. :whistle:

8207647[/snapback]

 

Det funker, men du blir å irritere deg grønn over at du ikke kan save i Hitman 1.

8210821[/snapback]

 

Njaaa, egentlig ikke. Blir som gode gamle Rainbow Six. At spillet er utilgivelig er fint. Da må man være desto mer forsiktig, og man føler seg mye mer tilfreds etter et endt oppdrag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje legge det i spoiler tags.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men ja, du kunne det

8244117[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Måtte trykke a og d eller w og s for etter hverandre for å få hitmans hjerte til å banke fortere og fortere... er ikke helt sikker på tastene, prøv deg frem.
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er ikke meningen at 47 skal dø. Diana gir ham det serumet som gjør ham tilnærmet død før hun overleverer ham til fienden. På det siste brettet gir hun ham motgiften, samt at hun legger de trofaste Silverballerne i hendene hans.
Endret av andir
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

De har begynt på Kane & Lynch 2, men jeg tror vi kan forvente oss ett nytt hitman, skjekk spoiler.

 

 

Slutten ender jo med at 47 muligens tar ett nytt oppdrag hos kineseren .

 

 

Kane & Lynch 2

 

"Vårt annonsebudsjett avspeiler vår tro på både Kane & Lynch og serien som helhet. Vi tror på at serien tiltaler den samme forbrukergruppen som elsket Hitman. Vi har allerede et Kane & Lynch 2 i produksjon, noe som bare avspeiler vår tro på at spillet blir en franchise."

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

De har begynt på Kane & Lynch 2, men jeg tror vi kan forvente oss ett nytt hitman, skjekk spoiler.

 

 

Slutten ender jo med at 47 muligens tar ett nytt oppdrag hos kineseren .

 

 

Får vel legge i en liten spoiler jeg også da...

 

 

Spilte igjenom Blood Money den sommeren det kom (1 og et halvt år siden?) så jeg husker ikke helt, men sitter ikke vår kjære agent med en mobil før han snakker med kineseren? maybe diana wants someone dead again?

 

Endret av Anech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...