Gå til innhold

Hva blir Hitman nr. 5


Anbefalte innlegg

Er selv optimistisk og tror at det blir en Hitman nr. 5. I sluttscenen ligger han i kista, med veldig fin musikk til. Men la noen merke til at det var lagt til en slags hjevnlig "hjerterytme"? (det var en liten "ting" nederst i ventre hjørne)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*tenker høyt*

..en annen ting er jo om diana fortsatt er på 47's parti? Hvis nei, hvem blir da hans nye "ICA" -agency?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er selv optimistisk og tror at det blir en Hitman nr. 5. I sluttscenen ligger han i kista, med veldig fin musikk til. Men la noen merke til at det var lagt til en slags hjevnlig "hjerterytme"? (det var en liten "ting" nederst i ventre hjørne)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*tenker høyt*

..en annen ting er jo om diana fortsatt er på 47's parti? Hvis nei, hvem blir da hans nye "ICA" -agency?

8196915[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tror du måtte trykke a og d etter hverandre for å få hjerte hans til å gå på pc versjonen, skjønte det ikke første gang, ble drit skuffet da han dæva, men så sjekka jeg google. <3

 

Hitman 5 hadde blitt drit kult, hadde vært fett med noe GTA lignende i Hitman stil, du har en stor by å bevege deg i liksom så kan du ta oppdrag for forskjellige folk.. gå inn i alle hus og sånn...

Lenke til kommentar
Er selv optimistisk og tror at det blir en Hitman nr. 5. I sluttscenen ligger han i kista, med veldig fin musikk til. Men la noen merke til at det var lagt til en slags hjevnlig "hjerterytme"? (det var en liten "ting" nederst i ventre hjørne)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*tenker høyt*

..en annen ting er jo om diana fortsatt er på 47's parti? Hvis nei, hvem blir da hans nye "ICA" -agency?

8196915[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tror du måtte trykke a og d etter hverandre for å få hjerte hans til å gå på pc versjonen, skjønte det ikke første gang, ble drit skuffet da han dæva, men så sjekka jeg google. <3

 

Hitman 5 hadde blitt drit kult, hadde vært fett med noe GTA lignende i Hitman stil, du har en stor by å bevege deg i liksom så kan du ta oppdrag for forskjellige folk.. gå inn i alle hus og sånn...

8198671[/snapback]

 

Joa, men da må det ikke bli for ensformig, sånn som GTA kan bli.... kanskje flere byer? Eller at du kan gå UTENfor byen :cool:

Lenke til kommentar

8196915[/snapback]

Hitman 5 hadde blitt drit kult, hadde vært fett med noe GTA lignende i Hitman stil, du har en stor by å bevege deg i liksom så kan du ta oppdrag for forskjellige folk.. gå inn i alle hus og sånn...

8198671[/snapback]

 

Joa, men da må det ikke bli for ensformig, sånn som GTA kan bli.... kanskje flere byer? Eller at du kan gå UTENfor byen :cool:

8199611[/snapback]

Hadde vert tøft om de hadde fått med noe av SplinterCell der..

Lenke til kommentar
Er Hitman vært å skaffe seg ennå? Grafikk og spillemessig?  :hmm:

8195124[/snapback]

 

hvis du snakker om det orginale hitman, så ja, helt klart, den har fremdeles det beste hitman brettet ever, nemlig hotelbrettet, det brettet var med i Hitman 3 også som remake, men det var ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
De som har spilt spillene er vel enige i at hoppet fra nr. 2 og til 3. var kjempebra og ikke minst 3. til 4. (med menneskeskjold, dytte folk, prate osv..)

Men kommer det et spill til? Hva vil forventningene være? Hva vil det hete?

Glad for alle innspill :D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
EDIT: Byttet emnetittel fra Nytt Hitman spill til Hitman nr. 5 til Hva blir Hitman nr. 5

8187235[/snapback]

Bør jeg skifte til:

De som har spilt spillene er vel enige i at fra nr. 2 og til 3. var sånn midt på treet. Men hoppet fra 3. til 4. var kjempebra. (med menneskeskjold, dytte folk, prate osv..)

Men kommer det et spill til? Hva vil forventningene være? Hva vil det hete?

 

Glad for alle innspill :D

Lenke til kommentar
Er Hitman vært å skaffe seg ennå? Grafikk og spillemessig?  :hmm:

8195124[/snapback]

 

hvis du snakker om det orginale hitman, så ja, helt klart, den har fremdeles det beste hitman brettet ever, nemlig hotelbrettet, det brettet var med i Hitman 3 også som remake, men det var ikke helt det samme.

8204681[/snapback]

 

Brettene i jungelen er jo også veldig godt forseggjort. Det som gjør 1'ern så utrolig bra - bedre enn de andre, er en kombinasjon av en veldig god, mystisk historie, en utrolig bra laget, 'unsettling' atmosfære, bra varighet, god variasjon, store valgmuligheter for å ta ut oppdraget (tatt i betraktning at spillet er laget i 2000 av et da lite og ukjent utviklerselskap), god (nok) AI, pen grafikk (når man skyter en fyr et sted, blir skuddhulletp lassert akkurat der), ragdoll-fysikk (i 2000!), fin lyd og musikk, og generelt bare... Ja, et kjempeflott spill, som krevde mye av spilleren.

Lenke til kommentar

hitman en hadde noen oppdrag som var helt geniale (som hotellet og masjasestedet) og noen oppdrag som var helt bånn i bøtta (som det med panteren og det med galehuset).

 

2ern hadde mere over jevn ok kvalitet, det er ingen av oppdragene defra som jeg husker som spesielle. oppdagene var lissom lit for like.

 

i blood money derrimot syntes jeg alle oppdragene hadde sin unike sjarm og var vell gjennomført.

Lenke til kommentar

Ja, Blood Money kom tilbake på det 1'ern hadde, med unike brett man faktisk husker. Det jeg husker best med 2'ern har ikke noe med selve spillet å gjøre, men den fabelaktige musikken som Jesper Kyd så brilliant lagde. Når jeg tenker på musikken, husker jeg hvor spillet hovedsaklig foregikk; Russland, India og og Japan. "The Penthouse"-tracket på musikkplata er helt utrolig bra laget. Vekker den patriotiske russeren i enhver av oss, samme hvor kapitalistiske vi måtte være. :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

syns nok blood money er det beste spillet, selv om eneren nesten like god, blood money er kanskje noe få 0.0000001% bedre.

Hotelbrettet er det ukornede beste hitman brettet. mens de siste brettene i eneren var litt dårligere, skal ikke nevne hvorfor men de som har spillt de skjønner hvorfor.

Lenke til kommentar
hitman 1 og 2 kan kjøpes for 17$ hver på steam. man kan få alle 4 hitman spillene i en pakke til 54$

8206692[/snapback]

Takk for tipset! :D Nå kan jeg endelig få spille Hitman: Codename 47 igjen. Pakken består av Codename 47, Silent Assassin og Blood Money. Merkelig at Contracts ikke følger med.

 

Tilbudet på Hitman-spill gjelder frem til 26. mars ser det ut til.

Lenke til kommentar

samme her, mange år siden jeg spillte det, og fikk aldri nytet spillet så mye som jeg brurde da det aldri har funket på pc'ne jeg har spillt det, MASSE CTD, så mye at jeg forventet at spillet skulle CTD vær gang jeg spillte det.

håper de har gjort noe med det, før de slapp spillet på steam, de må vel ha gjort det kompatibelt med xp osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...