Gå til innhold

Hva blir Hitman nr. 5


Anbefalte innlegg

Er så oppslukt av denne spillserien, så da tenkte jeg at jeg kunne starte ett nytt emne.

Jeg har alle Hitman spillene:

1. Hitman: Codename 47
2. Hitman: Silent Assassin
3. Hitman: Contracts
4. Hitman: Blood Money
5. ?

De som har spilt spillene er vel enige i at hoppet fra nr. 2 og til 3. var kjempebra og ikke minst 3. til 4. (med menneskeskjold, dytte folk, prate osv..)

Men kommer det et spill til? Hva vil forventningene være? Hva vil det hete?

 

Glad for alle innspill :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
EDIT: Byttet emnetittel fra Nytt Hitman spill til Hitman nr. 5 til Hva blir Hitman nr. 5
Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blood money avsluttet jo serien  siden  karakteren dør i spilet og  de som har lagt det si  det sluttt på hitman serien  siste gang  hørt om det

8187498[/snapback]

 

du burde ha satt en spoiler på den posten, i hvert fall hvis den var sann.

se på sluttfilmen en gang til du :)

 

det kommer nok flere hitman spill, og jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Hitman 5. Stor fan av serien, spillt og fullført alle. Blood Money er favoritten, med Silent Assassin på andreplass. Gleder meg også til Kane & Lynch: Dead Men, virker interessant.

 

Venter i spenning på Hitmanfilmen, óg. Forventningene stupte brått når dem annonserte Vin Diesel i hovedrollen som 47, men det har jo forandret seg nå.

Lenke til kommentar

SPOILER

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

det du får på slutten er samme stoffet som du gir til den løken av en cia agent som du redder i alle spillene. Diana tar så og "vekker" deg slik du har gjort tidligere og du skyter alle sammen, utenom diana som er borte.

 

men betyr det da at "Franchese" eller hva de het er borte?

 

Spillet ender med at 47 drar til en kineser og trolig begynner og jobbe for han.

 

Uansett jeg tror 47 kommer til og møte på Diana senere.

Gleder meg til femeren.

 

Eneren er det egentlig ganske vanskelig og få til ordentlig, og ender somregel med at du må skyte deg ut.

 

contracts var OK, men syntes de kartene som var kopier burde vært mer nøyaktig kopiert, samt flere burde vært kopiert.

 

Bloodmoney eier på alle mulig måter syntes jeg, skulle vært fler oppdrag og mulighet til og kunne ta med våpenene man har i hideout saken med på oppdrag.

 

etter at man får Kofferten så burde man også kunne hat rifler i den.

 

 

 

wohoo

Lenke til kommentar
Gleder meg til Hitman 5. Stor fan av serien, spillt og fullført alle. Blood Money er favoritten, med Silent Assassin på andreplass. Gleder meg også til Kane & Lynch: Dead Men, virker interessant.

 

Venter i spenning på Hitmanfilmen, óg. Forventningene stupte brått når dem annonserte Vin Diesel i hovedrollen som 47, men det har jo forandret seg nå.

8191105[/snapback]

 

Vin Diesel er fet da!! Han er konge i xXx :)

Lenke til kommentar
Vin Diesel er fet da!! Han er konge i xXx :)

8191749[/snapback]

Muligens, jeg sovnet etter 10 minutter når jeg prøvde å se på xXx. :p Han passer bra som Riddick, men jeg kan aldri se for meg han som 47. Vin Diesel får holde seg til actionfilmer, hvilket jeg håper Hitmanfilmen ikke blir.

 

Vin Diesel som Agent 47? Nei takk.

vindieselhitmanww8.jpg

Endret av andir
Lenke til kommentar
De som har spilt spillene er vel enige i at hoppet fra nr. 2 og til 3. var kjempebra

 

...Eh... Hva har du gått på? Hitman 2 var et kjempeflott spill, mens Hitman 3 sugde baller ut av verdensrommet. 4'ern tok heldigvis serien tilbake på beina igjen.

8191866[/snapback]

 

Syns Hitman3 var et dødsfett spill, men ikke på langt nært så bra som Hitman2, som er høydepunktet i serien i mine øyne.

Lenke til kommentar
De som har spilt spillene er vel enige i at hoppet fra nr. 2 og til 3. var kjempebra

 

...Eh... Hva har du gått på? Hitman 2 var et kjempeflott spill, mens Hitman 3 sugde baller ut av verdensrommet. 4'ern tok heldigvis serien tilbake på beina igjen.

8191866[/snapback]

 

Syns Hitman3 var et dødsfett spill, men ikke på langt nært så bra som Hitman2, som er høydepunktet i serien i mine øyne.

8191948[/snapback]

 

Problemet med Hitman 3 er at det bare ikke var Hitman. Det var alt for mye arkade. Man kunne løpe frem og holde inn skyteknappen, og på den måten klarere hvert brett uten problem. Snikinga fungerte ikke i det hele tatt. Fiendene så deg i mørket som i lyset. Hitman 3 var et greit nok wannabe-Hitman-spill, men absolutt ikke en verdig tittel i denne serien.

Lenke til kommentar
Gleder meg til Hitman 5. Stor fan av serien, spillt og fullført alle. Blood Money er favoritten, med Silent Assassin på andreplass. Gleder meg også til Kane & Lynch: Dead Men, virker interessant.

 

Venter i spenning på Hitmanfilmen, óg. Forventningene stupte brått når dem annonserte Vin Diesel i hovedrollen som 47, men det har jo forandret seg nå.

8191105[/snapback]

 

Vin Diesel er fet da!! Han er konge i xXx :)

8191749[/snapback]

 

 

Iflg IMDB så skal Timothy Olyphant spille Agent 47

 

http://www.imdb.com/title/tt0465494/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...