Gå til innhold

Serverflytting er utført

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis gjekk det med flyttinga?

8191930[/snapback]

Ser ut til å ha gått greit det :)

L4r5: Når hele flyttingen er unnagjort blir det 2x servere med 16GB minne, og 8 CPU-kjerner hver, det er vel de kjekke tallene ;)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Er faktisk merkbart raskere det her. Kjempebra at dere fikk gjort dette.

Trodde først det var linja mi som var treig, men etterhvert fant jeg ut at det ikke var jeg som var så treg med forumet. Det er tregt her uansett, for nettet mitt er ustabilt og treigt når det gjelder surfing.

Lenke til kommentar
L4r5: Når hele flyttingen er unnagjort blir det 2x servere med 16GB minne, og 8 CPU-kjerner hver, det er vel de kjekke tallene ;)

8192520[/snapback]

Har dere gått over til Intel eller er det quadsystemer? Jeg regner med at fire prosessorer i en bladserver krever voksne små vifter med nok dB til å kvele en hest. :)

Lenke til kommentar

8192520[/snapback]

Har dere gått over til Intel eller er det quadsystemer? Jeg regner med at fire prosessorer i en bladserver krever voksne små vifter med nok dB til å kvele en hest. :)

8192848[/snapback]

Hører jeg Deltavifter? De bråker jo som et lite helvete, men flytter enorme mengder luft.

Lenke til kommentar

Normale deltavifter er monstre ja, men for bladservere som er så tynne at du sikkert må ned i radialvifter har du gått over til en helt ny liga.

Sun Blade 8000 er et system for opp til ti quad dualcore Opteron prosessorer, slike som hw.no har kjøpt to av, og her er hva dens datasheet sier:

http://www.e-business.com/Products/sun/sb8000.pdf

Noise levels within two feet of the rear measured at 107 dB. Within two feet of the front of the system measured at 90 dB
Lenke til kommentar
Normale deltavifter er monstre ja, men for bladservere som er så tynne at du sikkert må ned i radialvifter har du gått over til en helt ny liga.

Sun Blade 8000 er et system for opp til ti quad dualcore Opteron prosessorer, slike som hw.no har kjøpt to av, og her er hva dens datasheet sier:

http://www.e-business.com/Products/sun/sb8000.pdf

Noise levels within two feet of the rear measured at 107 dB. Within two feet of the front of the system measured at 90 dB

8194139[/snapback]

De bråker som et *** ja, hørselvern er fint.

Forøvrig holder vi oss enda til AMD-plattformen.

Lenke til kommentar

AMD er og forblir best :roll:

Når det er sagt må jeg si at forumet reagerer UTROLIG mye raskere nå :)

Kjempe bra :)

Men, en ting, hvor får dere penger til dette fra? :dontgetit:

Reklamen i toppen kan vell ikke gi så mye penger? :roll::p

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Akkurat nå så opplever jeg masse "The page cannot be displayed"  :cry:

8203615[/snapback]

Selve filene til forumet har vi ikke rørt i hele tatt enda, det kommer først om litt, så det kan neppe være vår skyld. :hmm:

Høres ut som nettleserhikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...