koronag Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg installerte et Audigy SE, og lyden funker fint, men en ting som irriterer meg er at jeg får en sånn Windows-melding hver bidige gang jeg starter opp. Beskjeden er "audio device detected at high definition, etc, etc", og jeg blir spurt om Windows skal søke etter drivere. Jeg trykker cansel, og får beskjed om at enheten kanskje ikke kan brukes. Noen som vet hva som foregår her? (Dette er på et ABIT AB9 Pro, det funket fint på mitt gamle ABIT KN8 SLI) PS: Realtek drivere er avinstallerte. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg kjenner ikke hovedkortet du har, men om det har et integrert lydkort, er det kanskje det det mases om? Har du prøvd å enten la windows installere driverene eller å gå inn i BIOS og disable det integrerte lydkortet? M. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Takker for svar! Jeg skal prøve å legge inn realtek-driverne, og se hva som skjer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå