Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen skrur seg ikke på

Anbefalte innlegg

Jeg har en 10 mnd gammal pc. jeg bygde den selv. men har hatt hele tiden problemer med og få den på. fant ut at jeg måtte skru den på og så trykk restart knappen for at den skulle funke.

Igår snudde alt seg. restart knappen funka ikke lenger. så jeg får ikke starta den.

Vis jeg trykk power knappen så bare gasser'n på til 1000. men bilde er fortsatt svart.

Noen som vet hva som kan være feilen.

Har sett over alle kabler osv

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Det er mange andre som har hatt samme problemer som deg på forumet - søk så finner du gode tips.

Lenke til kommentar
Har vært borti noe lignende hos en kompis. Mener det var strømforsyningen som var problemet hos han. Den var enten defekt eller for liten.

Om du kan så test med en annen str.forsyning. Det er mitt forslag.

8186582[/snapback]

det er nok ikke for lite. det er 700W på denne pcen. holder i massevis. en venn av meg har samma oppsett som meg med mindre strøm. hans pc funker fint.

Skal se om det har noe med grafikkortet

det står i slave

Lenke til kommentar
Jeg har en 10 mnd gammal pc. jeg bygde den selv. men har hatt hele tiden problemer med og få den på. fant ut at jeg måtte skru den på og så trykk restart knappen for at den skulle funke.

Igår snudde alt seg. restart knappen funka ikke lenger. så jeg får ikke starta den.

Vis jeg trykk power knappen så bare gasser'n på til 1000. men bilde er fortsatt svart.

Noen som vet hva som kan være feilen.

Har sett over alle kabler osv

Takk for hjelpen

8186391[/snapback]

Jeg er enig i at du burde prøve en annen strømforsyning....det er mest sannsynlig at det er det som er problemet.

Geir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...