Melloweitsj Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 jeg trenger masse lego til en kasse. hvor kan jeg bestille? Lenke til kommentar
skaarj. Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Bestille?du kan vell dra en tur til den lokale leketøysforhandleren og snakke med dem, det vell da ikke så flaut? :razz: Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Det har jeg allerede prøvd, men di sa jeg måtte bestille for å få slike klosser. men, men.... Noen som har noen andre forslag? har prøvd lego.com, di sender ikke til norge. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 www.tror_ikke_det_slår_ann_med_lego_webshop.com Lenke til kommentar
skaarj. Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 prøv lego.no eller noe sånnt.... eller prøv¨å søk lego norge i http://www.gooogle.com hvis ikke kan adu jo høre med leketøysbutikken om de vil bestille for deg, og det er vel noen leketøysbutikker der du bor, hvor bor du? Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har du tenkt å bygge et kabinett av lego? Blir ikke det sinnsvakt dyrt? Du kan sikkert få vite hvem lekebutikken bestiller lego fra og ringe de... Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Tror jeg hører med dem om di gidder å bestille for meg. Takker :smile: Men det blir ikke så veldig dyrt har jeg funnet ut. Skal ikke ha så mye lego, og jeg har mye fra før som liten :smile: Men det blir et drit profft kabinett. Lenke til kommentar
eught Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Bare for å være pirkete, det heter "de" og ikke "di". Jeg synes ikke at min kommentar var helt unødvendig, det vil hjelpe deg på evt. tentamen eller eksamen i norsk, da rettskriving er viktig. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 15:38, skrev eught:Bare for å være pirkete, det heter "de" og ikke "di". Jeg synes ikke at min kommentar var helt unødvendig, det vil hjelpe deg på evt. tentamen eller eksamen i norsk, da rettskriving er viktig. LMAO Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 *Lame* http://www.lego.com Mvh,Stian Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Send en profesjonelt formulert mail til Lego Norge hvor du presenterer prosjektet. De har garantert aldri hørt om å bygge datamaskiner av Lego før, og vil gladelig sponse deg med noen plastbiter. Voilá, du har et Lego-kabinett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 ARtig! Lego er jo dyrer en diamanter pr KG. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Gå gjerne til leketøysbutikken. Store gutter "leker" med lego. Eller sjel det fra lillebroren din (om du har en da :smile: Som sagt. Lego er ikke flaut, lego er kult det Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: allyse skrev (2002-12-13 22:29):Gå gjerne til leketøysbutikken.Store gutter "leker" med lego. Eller sjel det fra lillebroren din (om du har en da :smile:Som sagt. Lego er ikke flaut, lego er kult det MvhA. Lyse Yeah! Jeg har selv en 47cm STOR tecnic lego bil selv Brukte 2 dager på å bygge den første gang. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg vil også ha lego bil.... :sad: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har en oppbygd Technic Supercar stående, samt den hvite romfergen og et Robotics Construction Kit. I tillegg har jeg forholdsvis mye gammel LEGO. Hm, kanskje jeg skal bygge kabinett til 386'en min :razz: Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hehehe.... rimelig fornøyd med Tie-Fighter deluxe utstillingsmodellen min jeg Den boksen inneholdt mange(!) klosser. Men modellen er fet den Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Da jeg ringte til Lego Norge for et snaut år siden, var de ikke så veldig ivrige på å sponse meg. Dessuten hadde det kostet flerfoldige tusen å kjøpe nok klosser, så det ble med det. Kanskje du er heldigere? Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 15:38, skrev eught:Bare for å være pirkete, det heter "de" og ikke "di". Jeg synes ikke at min kommentar var helt unødvendig, det vil hjelpe deg på evt. tentamen eller eksamen i norsk, da rettskriving er viktig. Nå får du slutte å være så sinnsykt seriøst da.. de fleste skjønte sikkert hva han mente fordet?!? Forresten har jeg masse gammel lego som bare ligger og mugner på loftet. Kanskje vi skulle tatt en "lego-rulling"? _________________ Thomas Hansen [ Denne Melding var redigert av: Thomas Hansen på 2002-12-19 09:55 ] Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Dette må jo nesten bli s*********************evarmt da. Har du tenkt på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå