Gå til innhold

Hjelp en ubrukelig klovn.


O7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å koble på en ekstern skjerm?

 

K

8195361[/snapback]

 

 

Har prøvd å koble til ekstern skjerm ja, men funka ikke får vel bite i det sure eplet å pælme den. "yeah right"

Kontaktet forhandler i dag og fikk høre at dette er et utbredt problem på Hp maskinene så dette ordnes nok. dog med en bitter smak i munn.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

 

Det beste i livet er gratis, så ikke betal når det ikke er nødvendig.

8188044[/snapback]

 

Har ikke maskinen noen synlige skader ville jeg satset på å få reparert den på garantien ;)

8193634[/snapback]

 

Hvordan går det an til å oppfordre til noe slikt. Her vet både trådstarter og alle andre som leser at feilen er selvforskyldt. At dette da skal forsøkes reparert på garanti, finner jeg helt forkastelig. Trådstarter bør stå ansvarlig for sine egne handlinger, og sitt eget temperament, og betale for reparasjon/ny PC selv. Hvorfor skal produsenten av maskinen betale for dine feil?!?

 

Tipper ikke noe forsikringsselskap med respekt for seg selv dekker skader som du har forårsaket selv heller, så bit i det sure eplet, og pung ut selv!

8193765[/snapback]

 

Jeg synes ikke det er riktig og juge slik om man har kastet pc'n i veggen eller noe i den duren. Men det er forskjell på å mishandle pc'n og å være litt hardhendt, og etter min mening bør en bærbar pc tåle litt, og i dette tilfellet så ville jeg syntes at pc'n er laget urimelig skjør hvis et slag i tastaturet skal ødelegge den.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er riktig og juge slik om man har kastet pc'n i veggen eller noe i den duren. Men det er forskjell på å mishandle pc'n og å være litt hardhendt, og etter min mening bør en bærbar pc tåle litt, og i dette tilfellet så ville jeg syntes at pc'n er laget urimelig skjør hvis et slag i tastaturet skal ødelegge den.

8198383[/snapback]

 

Du har tydeligvis ikke begrep om hva en slik datamaskin er laget av, og hva den skal tåle. Den er beregnet for normal bruk, å ikke hardhendt bruk av en sinnatagg som ikke kan kontrollere sinnet sitt.

Lenke til kommentar

Da har jeg bare vært utrolig heldig da, me mine datamaskiner. At de ikke har brutt sammen må være et mirakel..

 

Eller kanskje vi bare oppfatter hva trådstarter faktisk gjorde med maskinen forskjellig. Du mener han dælja knyttnevene ned i tastaturen, jeg oppfattet det som ikke fult så hardt..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har opplevd det samme jeg også selv. Hvis man skrur opp laptopen så forsvinner garantien og forsikringen. Jeg skrudde opp pc'en og du kunne se synlige merker etter det, men de folka på lefdal merka ingenting. De bare reparerte pc'en.

8194782[/snapback]

Det å åpne laptopen i seg selv skal ikke utgjøre noen fare for å miste garanti e.l, det er hvertfall det jeg har fått som svar ulike steder. Kan selvfølgelig variere noe, enkelte kan feks ha forseglinger for garanti ol. Men det må faktisk påvises at brukeren ved å ha "tuklet" inni laptopen har påført den de skader den eventuelt måtte ha. Om en føler seg kompetent nok er det altså ikke noe i veien for å undersøke litt selv. :)

Endret av Antimon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...