verity Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det har begynte å dukke opp vertikale, lyse striper når jeg printer ut cd-covere. De er jevnt fordelt med ca. én centimeter mellomrom. Bruker blanke kopimaskinark. Har ikke det samme problemet på selve cd-ene. Noen som vet hva dette kan være? Hvordan får jeg til to-sidig utskrift? Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg ville forsøkt med rensing av dyser, nozzle check og print head alignment. Det siste for å se om printer hodet er kalibrert skikkelig. Men det er merkelig at du ikke får det samme når du printer på plater. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 to-sidig utskrift heter duplex du kan se om du finner et slikt valg å huke av. pixma ip 4000 hadde dette valget og jeg tror det lå ander valget for liggende eller stående ( samme folder , folder nr 2 ). rensing og justering finer du under en av de siste folderne ( slik at du vet hvor du skal lete ) Lenke til kommentar
verity Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Takk for tips - skal sjekke om duplex-funksjonen er der. Ellers løste jeg problemet med stripene - måtte skru opp kvaliteten til "høy kvalitet" på dokumentutskrift. Så det har tydeligvis med papirmaterialet å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå