pat2004 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei! Noen tv'er har en hann-port type vga med 9-pin som det ofte står "external control" på. Hva brukes dette til i forhold til vga-inngang med for eksempel 15-pin? VGA-inngangen med 15-piner jo for evt datasignaler inn på tv, men det andre? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det du beskriver høres ut som en seriell-tilkobling og kan blant annet brukes til å oppdatere firmvare på TVen ved hjelp av en PC. På TVen min (Samsung 40F71B) er det i stedet en 3,5mm kontakt for seriell-tilkobling. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Det du beskriver høres ut som en seriell-tilkobling og kan blant annet brukes til å oppdatere firmvare på TVen ved hjelp av en PC. På TVen min (Samsung 40F71B) er det i stedet en 3,5mm kontakt for seriell-tilkobling. 8187188[/snapback] Ja, det var det jeg regnet med. Takk for svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 For å ikke nevnet styring av tv'n. Bytte av kanal, volum, strøm osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå