mysjkin Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg har en form som åpner et popup-vindu for å hente inn mer informasjon denne er i form av en kortere eller lengere avkryssingsliste. Jeg ønsker å overføre status på denne listen som et array tilbake til opener for å behandle den videre der. Det må da finnes en måte å få til dette på? Jeg vet jeg kan pakke sammen arrayet til en streng og så legge denne i et hidden felt i opener og så pakke strengen ut igjen, men det blir litt mye kløn for noe som burde være enkelt, eller? Spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan jeg kan referere til variabler i opener som ikke representerer felter i dom'en. M. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Fant ut selv... Mulig det er andre måter å gjøre det på, men dette funker i hvert fall: i opener: var subtypearray=[] function addsubtype(subtypeid){ subtypearray.push(subtypeid); } i popup: For hver subtypeid: opener.addsubtype(subtypeid); Sier seg jo nesten selv når man har drevet litt med oo-programmering... M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå