Gå til innhold

Hvorfor skal jeg IKKE avbestille min PS3?

Bone

Anbefalte innlegg

Jepp trøsten er vel som nevnt at du mest trolig kan kjøpe den når som helst igjen. Var jo bemerkelsesverdig lett å få tak i en PS3 i USA etter releasen. Flere butikker satt visstnok inne med et overskudd.

8194712[/snapback]

Merkelig at folk kjøpte den for over $2000 på det meste da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var merkelig, haha. Men jeg tror årsaken er at mange steder var den fullstendig utsolgt, mens andre steder ikke. Fetteren min for eksempel, kunne bare stikke innom butikken og handle en PS3 hvis han ville i dagene etter lanseringen. Han bor like utenfor New York...

Lenke til kommentar
Jepp trøsten er vel som nevnt at du mest trolig kan kjøpe den når som helst igjen. Var jo bemerkelsesverdig lett å få tak i en PS3 i USA etter releasen. Flere butikker satt visstnok inne med et overskudd.

Rett etter nei.. noen måneder etter ja.. det er en forskjell..

8198476[/snapback]

Rett etter som i dager, ikke måneder.

Lenke til kommentar
PS3 vil ikke bli billigere, dersom du har penger tilgjengelig..

Dersom du kjøper PS3 i dag, og allerede eier 360 og toppspillene til den, slipper du unna med å kjøpe følgende på launch:

(...)

8198300[/snapback]

Dette forutsett jo at du har lyst på desse spela. Har du ikkje det blir reknestykket eit anna og kan gjerne tale for eit utsatt kjøp. Kjøper du PS3 no utan at du eigentleg har lyst på nokon spel, eller det er andre grunnar til at du absolutt vil ha den no, kan det fort ende opp med å bli dyrare enn venta då du gjerne bruker litt ekstra penger på spel du eigentleg ikkje har lyst på. Alt kjem an på den enkelte person og kva han/ho ønskjer.

Lenke til kommentar

Stemmer egentlig litt det som ttt sier..

Hadde jeg kjøpt PS3 nå, så har jeg "måttet" kjøpt med (minst) 2 "releasespill" ..disse spillene hadde jeg mest sannsynlig ikke kjøpt hvis de hadde kommet "uti sesongen" ..så da blir jo det 2 spill som kommer "unødvendig" på..

Nå kommer jeg til å vente, så får jeg se hva som skjer... Er veldig gira på det LittleBigPlanet" -spillet... liker sånne spill til konsoll! Også ble jeg litt hekta etter å ha sett "Heavenly Swords" på Heroes, selv om det kun bare var i kort tid! :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker at jeg sparer en del kroner ved å kjøpe ps3 nå for da kan jeg kjøpe blu-ray filmer istedenfor å kjøpe dvd versjonene nå i tillegg til blu-ray senere. Om jeg unngår å kjøpe 20 dvd'er så sparer jeg 3000kr.

I min kjøperus synes jeg at dette er et godt argument, men det er sikkert bare visakortet som snakker :!:

Endret av mbiof
Lenke til kommentar

mbiof: Slapp av... er ikke bare ditt VISA-kort som snakker slikt! :D Har et VISA-kort som synes dette hørtes ut som en god plan, selv!!

Har hatt VISA-kort i snart 15 år nå, og dette valget om å avbestille PS3 er vel den ENESTE "kampen" jeg har vunnet.. :blush:

Lenke til kommentar
mbiof: Slapp av... er ikke bare ditt VISA-kort som snakker slikt! :D Har et VISA-kort som synes dette hørtes ut som en god plan, selv!!

Har hatt VISA-kort i snart 15 år nå, og dette valget om å avbestille PS3 er vel den ENESTE "kampen" jeg har vunnet.. :blush:

8201639[/snapback]

Jeg vant kampen rett før jul da spiderman ringte å sa at de hadde en Wii på lager. Dumme meg hadde nettopp brukt mye penger på julegaver og hadde ikke hjertet til å svi av tre lapper til.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg tenkte som sagt å dra å kjøpe den for mer salg.. jeg er GLAD jeg dreit i den. Titta på qxl rundt 9 tida i går kveld, og så vel 5 norske ps3 til salgs for 6000. hehe. Hadde vært kjipt å sitte med en maskin jeg egentlig ikke ville ha, og ikke ble kvitt nå:)

Lenke til kommentar
Med tanke på hvor elendig PS3 launchen gikk i natt så trenger du ikke være redd for å ikke få tak i noen PS3 med det første nei!  ;)

8218462[/snapback]

Elendig ? Er ikke det en litt vel rask konklusjon ?

8221802[/snapback]

Nei? Launchen er jo ferdig og nærmest tomme(for kunder) lokaler overalt sa vel sitt..

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...