Gå til innhold

Hvorfor skal jeg IKKE avbestille min PS3?

Bone

Anbefalte innlegg

IKKE AVBESTILL! Vil du ikke ha den så selger du den heller uten å åpne den, og tjener en slant på den måten:)

Jeg forhåndsbestilte wii og fant ut at den ikke kom til å komme hjem til meg før helgen var over, avbestilte derfor og kjøpte på elkjøp. Kan tro jeg angrer på at jeg ikke solgte elkjøp sin, og beholdt den jeg skulle ha fått senere. Meget lett tjente penger:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IKKE AVBESTILL! Vil du ikke ha den så selger du den heller uten å åpne den, og tjener en slant på den måten:)

8188645[/snapback]

Rent bortsett fra at det er umoralsk å selge på "svartebørs", så er det også risikabelt. Du kan risikere å måtte selge den til en lavere pris enn det du betalte. Var en del som gikk på den smellen i US and A.

Lenke til kommentar

Hva er det som får folk til å tro at de kan tjene en slant på å videreselge sin PS3? Man ser nå hvordan det gikk med prisene på PS3 på ebay, folk måtte begynne å selge de med tap, det var først rett etter lansering at folk fikk gode priser på den.

Så vidt jeg forstår så virker det ikke som det heller blir noe mangel av konsoller her til lands, så hvorfor skulle folk betale mer for en konsoll på auksjon når de bare kan vandre inn på nærmeste El-kjøp? I beste tilfelle så kan det bli utsolgt etter lanseringsdato, og hvis de ikke klarer å etterfylle så kan man kanskje tjene noen kroner.

Lenke til kommentar

Om ikke annet kan den jo brukes til veldedige formål som å utføre operasjoner for blant annet kreft og alzheimer forskning. Mens du venter på at godspillene skal komme :)

Btw.. resistance sin online har holdt meg okkupert i over en mnd allerede, og det kommer nok til å gjøre det lenge fremover. Så at ps3 kan få til skikkelig online, og spill med meget god varighet er det ikke tvil om.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Grunnen til at folk tror de kan selge den med garantert gevinst er at de tror at PS3 selger supergodt, uansett om det kommer gode spill eller ikke :)

Faktumet er at i USA måtte folk som nevnt overfor selge med tap. Konsollen var ikke så superpopulær.

Lenke til kommentar
Faktumet er at i USA måtte folk som nevnt overfor selge med tap. Konsollen var ikke så superpopulær.

Faktumet er jo at de solgte for oppmot 2200$ stk de første dagene etter launch. Men det var også shortage der, noe det ikke nødvendigvis blir her.

Det er en del på ebay som har blitt solgt under butikkpris etterhvert, men det lå over butikkpris i hvertfall noen måneder.

Selv når jeg kjøpte i slutten av januar gikk en del for 700-800$ stk der. Tro meg, jeg lette lenge for å finne en til 600$.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Jeps. Og for meg som ikke skal spille på den så er det bare fint at de går dyrt. Tenkte jo jeg skulle selge den rightaway. Håper jo jeg får solgt den for en 10 lapper da:P Kommer uansett hva IKKE til å tape noe på den..

Litt stygt men, dere som har noe imot det, still dere i køen før meg..:)

Lenke til kommentar
Håper jo jeg får solgt den for en 10 lapper da:P  Kommer uansett hva IKKE til å tape noe på den..

8188926[/snapback]

Hehe, det vil vise seg. Gi oss en tilbakemelding etterpå da, selv tviler jeg på at du vil tjene noe som helst på den, maks et par hundre hvis du får tak i den billig på elkjøp. :cool:

Lenke til kommentar
Ikke avbestill. Det finnes mange gode grunner:

Why PS3 is better than the Wii and 360

:)

8189439[/snapback]

Du var ikke seriøs med den linken der, håper jeg? :p Det eneste han sa var "dildo" og "come on. the wii? i mean, the wii!? come on"...

EDIT: "...when i'm rollin' my caddy..." ? Er'n ikke rundt 13 ell no a?

Mulig å bli mer wannabe? :nei:

Ikke misforstå meg; jeg har ikke noe i mot PS3 (Har lyst på den selv).

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Ville selv ha ventet, blir en vurderingssak om det spillutvalget som finnes på markedet er interessant nok; de store eksklusive titlene er enda på horisonten og synes iallefall selv at det ikke er vits å brenne 6000-7000 på en konsoll som kan ende opp med å stå bortimot ubrukt i månedsvis.

Med tanke på hva du har fra før, tror jeg ikke du går glipp av så voldsomt mye for nå.

Lenke til kommentar

Føler du at du har økonomi til det, så hadde jeg _ikke_ avbestilt. Alltid moro å kjøpe noe nytt, selv om det kanskje bare er en kortvarig glede. Tror derimot at det ikke vil være noe problem å selge hvis du angrer.

Selv har jeg ikke noe behov får en Ps3, men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å kjøpe bare fordi det er noe nytt. Jupp, vet at jeg sløser penger. Men men. Til dags dato er jeg også dritt lei den støyinga til 360'en min. Så med en gang PES kommer til PS3 så er det hue og ræva ut med 360'n, med mindre det kommer en super duper overhypa spill som gjør at jeg bare MÅ beholde den :p

Kjøpte også Wii da den kom ut. Og den fikk virkelig kjørt seg de første ukene, men nå har jeg faktisk ikke spilt på snart 2 mnd, har ikke spilt ferdig Zelda! Jaja, men har ikke lyst å kvitte meg med den ennå....venter bare på at lysten skal komme tilbake for fullt.

Håper virkelig Ps3 ikke bråker. Ser også fram til å teste blueray-spilleren.

Endret av fAight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...