Gå til innhold

Hvorfor skal jeg IKKE avbestille min PS3?


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Har store problemer her.. :cry:

 

Jeg vet at jeg får en PS3 til lansering, det har blitt bekreftet i form av mail fra Gamezone..

 

 

Men, jeg er i tvil.. Burde jeg vente? Til prisen synker? Jeg har både Xbox360 og Wii, og en greit rask PC!

 

Burde jeg vente til "nye versjoner" kommer, slik som på Xbox360 (tror jeg).. Kanskje de forbedrer tilbakekompatibiliteten til PS2 (siden jeg ikke har en slik en)..

 

Ikke er jeg en kjempestor spillfantast, heller..

 

 

så... Hvorfor skal jeg IKKE avbestille min bestilling?? :dontgetit:

 

 

Takker så mye for svar!! ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

 

Har store problemer her.. :cry:

 

Jeg vet at jeg får en PS3 til lansering, det har blitt bekreftet i form av mail fra Gamezone..

 

 

Men, jeg er i tvil.. Burde jeg vente? Til prisen synker? Jeg har både Xbox360 og Wii, og en greit rask PC!

 

Burde jeg vente til "nye versjoner" kommer, slik som på Xbox360 (tror jeg).. Kanskje de forbedrer tilbakekompatibiliteten til PS2 (siden jeg ikke har en slik en)..

 

Ikke er jeg en kjempestor spillfantast, heller..

 

 

så... Hvorfor skal jeg IKKE avbestille min bestilling?? :dontgetit:

 

 

Takker så mye for svar!! ..

8186136[/snapback]

 

 

Du får spilt spill som ikke finnes på 360 eller WII

Lenke til kommentar

kewell79: hmm.. Vet.. og noen har jeg allerede sett meg ut.. Det LittleBigPlanet, men det kommer ikke enda.. ellers så fikk jeg en sniktitt på "heavenly swords" fra Heroes.. bortsett fra de, så er det enda ikke noe som frister en hel masse.. kanskje jeg endelig får kommet i gang med Metal Gear -serien, som jeg likte fra NES-dagene, og som jeg ikke har fått prøvd siden.. Men, er som sagt ikke noen super-gamer..

 

 

Comprade: Han har sagt så ja.. hmm.. Det er vel greit nok da.. hmm.. Men, synes det var litt trist med den "bakoverkompatibiliteten", da jeg ikke har en PS2 fra før.. Er noen spill der jeg kunne ha tenkt meg å prøvd.. som God of War.. også blir de spillene sikkert veldig billig etter hvert også.. :)

 

 

Noen som vet hvor "ille" den kompatibiliteten er?

Lenke til kommentar

Viss det ikkje er nokon spel du bare må spele med ein gong, eller du må ha ein Blu-Ray spelar no, ser eg ingen grunn til å bruke så mykje penger bare for å ha ein PS3.

 

Når det gjeld støtta for eldre spel er sikkert ikkje dette noko problem. Du får nok spelt dei spela du ønskjer.

Lenke til kommentar

Generelt sette er det alltid dumt å være først ute økonomisk sett, men det kan jo hende at prisen ikke vil synke noe særlig fordi de allerede taper såpass mye på salg av konsollen. Om prisen vil synke eller ikke er vel avhnegig av hvor bra/dårlig salget går. Dersom salget går dårlig er man nødt til å gi kunden merverdi for pengene. Dersom salget går over forventning er det ingen stor grunn til å sette ned prisen.

Foreløpig er det vel dog ingenting som tyder på at PS3 er en braksuksess så langt i markedet.

Lenke til kommentar

Fordi PlayStation 3 er en fabelaktig konsoll. Mange gode spill som Resistance, Virtua Fighter, Motorstorm, om du ikke har Ps2 kan du spille Final Fantasy XII og God Of War 2. Bluray får du med, og i det hele et produkt som virker langt mer gjennomført og spesielt enn for eksempel nintendo Wii.

 

 

Xbox 360 er fortsatt favoritten, men det er jo grunnet spillutvalget :)

Lenke til kommentar
Heisann!

 

 

Har store problemer her.. :cry:

 

Jeg vet at jeg får en PS3 til lansering, det har blitt bekreftet i form av mail fra Gamezone..

 

 

Men, jeg er i tvil.. Burde jeg vente? Til prisen synker? Jeg har både Xbox360 og Wii, og en greit rask PC!

 

Burde jeg vente til "nye versjoner" kommer, slik som på Xbox360 (tror jeg).. Kanskje de forbedrer tilbakekompatibiliteten til PS2 (siden jeg ikke har en slik en)..

 

Ikke er jeg en kjempestor spillfantast, heller..

 

 

så... Hvorfor skal jeg IKKE avbestille min bestilling?? :dontgetit:

 

 

Takker så mye for svar!! ..

8186136[/snapback]

 

Du burde IKKE avbestille PS3 om du skal ha PS3 spill som ikke kommer til andre plattform

Du burde IKKE avbestille den om du skal bruke den som en Blu Ray spiller

Du burde avbestille den om du forventer grafikken er bedre på PS3. Det er ikke noe store forskjeller mellom Xbox 360 og PS3

Lenke til kommentar

Takker igjen alle for svar..

 

Tydeligvis så er ikke det "kompatibilitetsproblemet" noe særlig, da sikkert de spillene jeg er ute etter vil bli støttet uansett (så godt som)..

 

Spørsmålet er også litt prisen ja.. Jeg har 6000, men det er faktisk andre ting jeg kunne tenkt meg å bruke 6000 på for øyeblikket.. Kjøpt meg så mye rart i det siste at de hadde vært en "lur(!)" handling å brukt dem på noe annet.. Jeg KAN ta meg råd, men.. 6000 er litt mye.. 6000 er litt mye, spesielt hvis jeg får "like så gode spill" på en konsoll jeg allerede har.. 6000 er også litt mye siden jeg har 2 spillkonsoller fra før, og en grei PC.. 6000 er også litt mye siden jeg ikke sitter så mange timene og spiller i første omgang (og jo da har konsoller med spill jeg liker fra før..)

 

Det ikke noen spesielle spill jeg føler jeg går glipp av (som vil ødelegge hverdagen min) med det første.. selv om det som sagt er titler jeg finner fryktelig interessante.. og de det gjelder, kommer sent (som noen sier)..

 

Vil veldig gjerne ha en PS3, siden jeg vil prøve en del nye spill, og de spillene jeg vil prøve ser ut til å være skikkelig tøffe! .. blitt litt hekta på HD-kvalitet.. (har en Sony KDL-40W2000)..

 

Egentlig også dette *vil ha* -teamet som bare surrer rundt i hodet mitt, uten noen spesiell grunn..

 

 

Jeg følger med.. tar gjerne flere for og imot -tanker.. gjerne de samme om igjen..

 

Jeg begynner å helle mot å vente... hmm.. Dette er vanskelig.. for jeg vil jo veldig gjerne ha også.. :cry:

Lenke til kommentar

1. Jeg kjøper en ps3 på fredag utelukkende for å få en billig blu-ray spiller. Når du først har blitt vant til HD film så er det vanskelig å gå tilbake.

 

2. Jeg kjøper Ps3 pga Ps2 spill. Okami, GOW2, SotC, FF12 ... Det er gode spill det. Hadde aldri giddet å kjøpe ps3 for launchspillene.

 

3. Jeg kjøper Ps3 på fredag på grunn av den deilige følelsen av å pakke ut fersk elektronikk :cool:

 

Det er mine grunner. For folk flest virker de sikkert som reinspikka galskap, men vi er jo litt gale her på forumet alle mann er vi ikke?

Endret av mbiof
Lenke til kommentar
1. Jeg kjøper en ps3 på fredag utelukkende for å få en billig blu-ray spiller.  Når du først har blitt vant til HD film så er det vanskelig å gå tilbake.

 

2. Jeg kjøper Ps3 pga Ps2 spill.  Okami, GOW2, SotC, FF12 ...  Det er gode spill det.  Hadde aldri giddet å kjøpe ps3 for launchspillene.

 

3. Jeg kjøper Ps3 på fredag på grunn av den deilige følelsen av å pakke ut fersk elektronikk  :cool:

 

Det er mine grunner.  For folk flest virker de sikkert som reinspikka galskap, men vi er jo litt gale her på forumet alle man er vi ikke?

8186421[/snapback]

Tja, 1 & 3 hørtes forsåvidt fornuftig ut i mine ører. 2 derimot skal jeg inrømme høres ut som reinspikka galskap ;)

Endret av Vice
Lenke til kommentar
2. Jeg kjøper Ps3 pga Ps2 spill.  Okami, GOW2, SotC, FF12 ...  Det er gode spill det.  Hadde aldri giddet å kjøpe ps3 for launchspillene.

8186421[/snapback]

Samme skal jeg gjøre. På lista over PS2-spill ligger God of War 1 og 2, Kingdom Hearts 1 og 2, Okami og Shadow of the Colossus. I tillegg må jeg ha MotorStorm. Gidder ikke bruke penger på PS2 nå når jeg uansett må ha PS3 etterhvert. Little Big Planet og home er jo også et must!

Lenke til kommentar
og i det hele et produkt som virker langt mer gjennomført og spesielt enn for eksempel nintendo Wii.

8186282[/snapback]

 

Hehe, takk for latteren på en ellers kjedelig mandag :)

 

Eneste grunnen til å kjøpe PS3 nå er vel egentlig om du har veldig lyst på en BR-spiller. Ellers hadde jeg ventet til det kom flere spill, og muligens et priskutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...