Centuss Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fikk i dag vite at jeg skal ha engelsktentamen i morra, og vi skal skrive på pc. Temaene jeg kan velge mellom er: Past-Present Friends-Enemies Fair-Unfair Noen som har noen supre ideer innenfor noen av disse temaene? Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å finne på ting, og jeg har utrolig dårlig fantasi så derfor trenger jeg hjelp. Jeg takker på forhånd for alle ideer. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fair - unfair: Kvinnekampen, Fattigdom, ting du synes er urettferdige.. Friends enemies - Midt østen konflikten Det er massevis av saker og ting du kan skrive om, du må bare tenke litt etter.. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg har nå lest på wikipedia om midtøsten konflikten og har bestemt meg for å skrive om det Noe veldig spesielt jeg burde ha med utenom hva det hele dreier seg om? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvordan/hvorfor konflikten ble til, egne synspunkter, "konklusjon"(hva konflikten har ført til, hva som vil/kan komme til og skje videre) bør være med Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Okey! Takker, da er planene klare. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Sitter nå på tentamen med 1,5 side og vet ikke hva jeg skal fortsette å skrive om. Jeg har skrevet om åssen den ble til, hva jeg synes, hvem som kanskje har skylda?,hva skjer hvis ingen stopper krigen?, hva kommer til å skje de neste årene? EDIT: Man skal skrive 2-4 sider... Endret 20. mars 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvis du er kommet så langt kan du begynne å lese igjennom, å sjekke om du burde utdypet noe mer. eller om du burde fjerne noe av det du har skrevet, at det blir for mye. Du må også sjekke rettskrivingen, lurt å skrive ut å lese den på vanlig ark. Du får et "annet" syn på det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå