Gå til innhold

Hvilkern 19" CTR skal jeg velge?

Arve28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta en titt på NEC sine skjermer. Kjøpte meg en MultiSync FE991 silver bezel nå nylig og er ekstremt fornøyd med den. NEC har vunnet stort sett det som er av best i test priser med sin multisync serie. Denne skjermen er bare RÅ!!!!!

Komplett.no ca 3500 kr.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Ta en titt på NEC sine skjermer. Kjøpte meg en MultiSync FE991 silver bezel nå nylig og er ekstremt fornøyd med den. NEC har vunnet stort sett det som er av best i test priser med sin multisync serie. Denne skjermen er bare RÅ!!!!!

Komplett.no ca 3500 kr.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Takk for mange forslag.

Men jeg har ikke kommet så mye videre. Finnes det noen tester om disse skjermene. Virker som alle sier forskjellig om ting. Opplagt at andre er mer kravstore osv.

En mener Wiewsonic er bra en mener det ikke er så bra. osv.

Så noen tester hadde gjordt seg. Da man kan finne negative og positive ting og så velge deretter.

Lenke til kommentar

hold deg langt unna hansol verste dritten jeg har vært borti har hatt hansol i et år nå denne dritten skal skrotes når jeg får penger til lcd.

gode 19 tommer skjermer da bør du på skjermer med diamondtron eller trinitron billedrør.

god skjerm samsung 959nf med diamndtron helt flat

Lenke til kommentar

Se på Hitachi sjermer.

De er veldig gode.

Har selv en Hitachi CM721F flatface, helt flatt billedrør og super dotpitch 0,19. Helt klar og skarp med gode farger.

Konge sjerm. Kostet vel rundt 4000,- psdata i mars i år.

Hitachi lager også de billedrørene til de beste hansol sjermene så de kan jo også være noe å se på.

Lenke til kommentar

Ser selv på ny skjerm for tiden.

Har en hansol 920eF nå. Kjører 1280/960@ 100hz.

Skjermen er likevell ikke brukbar i lengden, geometrien er fæl osv. Har en dell 17" trinitron i kjellern og billedkvaliteten der er me bedre.

Har sett på Samsung Syncmaster 959NF og Nec MultiSync FE991SB. Viewsonic p95f er visst ikke i salg lenger?

Lurer også på om jeg ikke like godt skal investere i en samsung 181t lcd skjerm istedenfor crt.

noen som vet noe om butikker i oslo som har de nevnte skjermene? vill gjerne se de i bruk før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...