Gissan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hei. Hvordan får jeg fjernet den nederste setningen med svart ring rundt? Hvordan får jeg svart skrift der de røde rundingene er? Noen som vet? http://img214.imageshack.us/my.php?image=hvaskjergo9.jpg Endret 19. mars 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Å fjerne den er mot EULA-en til Cutenews. For å fjerne den på en lovlig måte må man kjøpe en Cutenews-lisens. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Å fjerne den er mot EULA-en til Cutenews. For å fjerne den på en lovlig måte må man kjøpe en Cutenews-lisens. 8186066[/snapback] Hva hvis jeg gjør den hvit da, så den blir usynlig? Teksten er jo ikke fjernet, er bare at den ikke er like lett å se.. Eller skyter de meg for det også? Hva koster det for no' da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 $39.95 koster en lisens. Tviler på det er noe mer lovlig å fjerne den visuelt, selv om den ligger der enda. Poenget med den er jo å reklamere for Cutenews og skaffe flere brukere. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 $39.95 koster en lisens. Tviler på det er noe mer lovlig å fjerne den visuelt, selv om den ligger der enda. Poenget med den er jo å reklamere for Cutenews og skaffe flere brukere. 8186112[/snapback] Blææh. Dyrt. Men hvordan får jeg fjernet den blå skriften da? Vil ha svart der det står 0, og det linker til Cutenews. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå