larsmartin1988 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt snowboard til neste sesong. Jeg har stått 7/8 år og man kan si at jeg trenger et pro brett. Liker best og hoppe, trikse osv så vil ha et brett til dette. Jeg trenger brett og bindinger, har et par sonic sko som funker så det trenger jeg ikke. Ønsker meg en prisklasse på rundt 5000,- Takker for all hjelp PS: Og ja har lest litt på "den lille snowboardtråden" Lenke til kommentar
larsmartin1988 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Om du har lest i snowboard tråden kan du jo like så godt poste der og. Tror du vil få fler/bedre svar der Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Åssen lengde er det du tenker på av brett? edit: Kan lønne seg å sjekke www.burton.no.. 50% på masse varer der nå.. Endret 30. mars 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå