Øystein.F. Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Høge helar og store mengder naken hud er vårt beste våpen når demonane går til angrep. Les mer Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvis du absolutt skal skrive en blanding av dialekt og nynorsk kan du i alle fall prøve å stave den allerede tungleste omtalen din riktig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det at du ikke forstår nynorsk er ikke det samme som at det ikke er nynorsk. Ellers høres spillet ut omtrent som jeg trodde det kom til å være. Det er underlig hvor mange middelmådige actionspill som blir akkurat interessante nok takket være en pen, digital småtøs i latex. Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kan ikke huske å ha skrevet at jeg ikke forsto teksten, som ikke er nynorsk, men en god blanding av nynorsk og dialekt. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 I så fall hadde det vært til stor hjelp for oss om du kunne komme med noen eksempler. Det ser nynorsk ut for meg, og jeg regner meg som rimelig habil hva akkurat nynorsk gjelder. Mer spesifikt: Hvilke ord, uttrykk eller bøyinger er det du reagerer på? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Kan ikke huske å ha skrevet at jeg ikke forsto teksten, som ikke er nynorsk, men en god blanding av nynorsk og dialekt. 8187411[/snapback] Dialekt? Hvor da? "Infantil"? les den om igjen du, din fjott. Omtaler var godt skrevet, lo meg av stolen gjentatte ganger. Gikk til og med så langt, at jeg proklamerte enkelte avsnitt høyt ut for klassen. Nynorsken din er en sann fryd å lese Endret 22. mars 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg