Stian V.H Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Noen folk svetter mere enn andre slik er det bare,vi er alle forskjellige også på dette feltet. Så at utrente folk svetter mere enn trente folk stemmer desverre ikke i alle tilfeller. Noen folk plages med mye svetting og klamme hender/svetting i hendene,det kan være mange grunner til det fks.engstelse,angst men også ting som stoffskifte,arv og andre fysiske grunner... Jeg er en av de som svetter mye spesielt i hendene men også generelt,så dette produktet blir jeg muligens å prøve ut. Endret 19. mars 2007 av naits81 Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg er som oftest kald på hendene (pga min dårlige blod sirkulering), så et sånn produkt hadde ikke vært bra for meg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Dette er sikkert bedre.. og billigere http://www.metku.net/index.html?path=mods/...lekti/index_eng Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvor mye kjøling er det snakk om her? Det er jo en kjentssak at en kald hånd ikke er like myk og kjapp som en varm hånd, så jeg ser ikke helt den fantastiske nytteverdien av dette produktet, om noe ville jeg tro det er lett hemmende for splling. AtW Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvor mye kjøling er det snakk om her? Det er jo en kjentssak at en kald hånd ikke er like myk og kjapp som en varm hånd, så jeg ser ikke helt den fantastiske nytteverdien av dette produktet, om noe ville jeg tro det er lett hemmende for splling. AtW 8192971[/snapback] Det er ikke snakk om å fryste ned hånden heller da. Tenk på når sommeren er på sitt værste, kokende varmt, og du vil sjekke e-posten din, eller gjøre andre oppgaver på PC'n som er mere tidskrevende. I fjorsommer så måtte man jo gå å vaske seg hvert 5. minutt pga håndsvetten. Vifte er nok det beste, men det blir spennende å se hva dette produktet er godt for.. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Om det hadde blitt bra nok til å kunne kjøle andre ting enn hender, så hadde det kanskje vært mer aktuelt. F.eks. en svak bris mot ansiktet i sommervarmen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg blir som regel varm og svett på hånda etter en god stund med gaming, samt at rommet koker av varme(25+). Så jeg vurderer og gå til innkjøp av en slik en Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kanskje dere kan få noen tips her http://www.comfortcooling.no/ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kanskje dere kan få noen tips her http://www.comfortcooling.no/ 8196679[/snapback] Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå