DjNeo Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg, med hvordan man setter passord på mappene man deler i Win XP Pro Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Har man kansje ikke mulighet til å sette passord på delte mapper i Win XP Pro? Kan noen være så snill og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Du høyreklikker på mappen du vil dele, velger sharing and security - derfra finner du fram selv :wink: Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 det kommer ikke opp et alternativ der man setter et passord. Jeg vil gjerne sette passord på mappene, for på lan så vil jeg kunne dele filene mine kun med de som jeg gir passordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hhTID5kl Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det beste er muligens å opprette en gruppe med adgang til de mappene du vil dele. Opprett en bruker med passord, og meld han inn i gruppen. Har du angitt passord til "adminstrator" brukeren din? Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg lurer egentlig på det samme. Bruker WinXP PRO, og vil gjerne sette pass. på mapper. Jeg har seff administrator rettigheter, men check boxen der man velger local sharing and security er grå, slik at den ikke kan trykkes på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hhTID5kl Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Er du logget på sp, administrator, eller en med de rettigheter da? Mener fortsatt den beste løsningen er dette med grupper og melde brukere inn i grupper..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå