riktig Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå trenger jeg hjelp fra folk som skjønner et fnugg mer enn meg. Jeg la inn reason, som alltid har fungert før, for å samkjøre med Cubase SX 3. Satte opp riktige driver og alt det der, men når cubase nå skal kjøres, får jeg latency på over 1 sekund, null tilgang til kontrollpanelet til hovedkortet via cubase, og en kode FE8-C-0016 når jeg prøver detect buffer size, hva nå det måtte bety. Kortet er et gammalt Terratec Phase 22, og alt dette har ALLTID fungert, bare ikke i dag, da jeg har et oppdrag. Reason er avinstallert, og jeg har gått igjennom alle innstillinger i cubase, uten å finne ut noe. Reinstallert lyddrivere, og fysisk tatt ut lydkortet under prosessen, men ingenting nytter. Må jeg reinstallere hele cubase, samt 100 tusen plugins og instrumenter, evt hele windows for å få det til å funke, eller fins det en løsning? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Får du opp asio-driveren til kortet ditt under device setup? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Har fikset det. Gode gamle reinstalleringsmetoden funker alltid, så slipper man å bruke mange timer på å lete etter en løsning som kanskje fins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå