loathsome Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei, Har drevet litt smått på med et design som skal (forhåpentligvis) bli min personlige webside. Slik ser det foreløbig ut: http://chrmei.freehostia.com/random56892/ Ønsker konstruktiv kritikk / respons på både HTML og design Nå det skal være sagt, så er ikke design min sterkeste side. Designet er basert på et albumart fra My Chemical Romance, og for å få det helt klart; Nei, jeg liker IKKE musikkstilen deres -- synes bare albumet så catchy ut. Takk! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Klarte ikke helt å slå sammenhengen med en personlig webside, som er preget av albumart til et band du ikke liker. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg synes headeren ble alt for stor. Kul, men stor. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg synes headeren ble alt for stor. Kul, men stor. 8185829[/snapback] Hei, Fint du sa det - har nå laget en "skip to content"-funksjon som kan sees nå med en gang loathsome+ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Stilig, stilig. Men skjønner ikke hvorfor du har album-art til et band du ikke liker (og hvorfor du heller ikke liker bandet ). Kul effekt når man tar musen over ansiktene ihvertfall, men skal den brukes til noe? Du lyser BTW ikke oppe mannens øre skikkelig. Egentlig ganske stilig og litt nytenkende. Ikke allverdens brukervennlig, men for en personlig side burde jo det duge. Og hvem er den C+L? christian + lindsay (lohan)? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Takk for svar, Matsemann! Ja, den lyseeffekten skal brukes til noe - du får vente å se. Slik det er nå er bare midlertidig. Gjenstår fortsatt en hel god del med programmering igjen før den er online, men ting begynner å ta form. Har planlagt flere design som skal kunne skiftes mellom, og har allerede så vidt begynt på neste utkast - det skal være et lyst, stilrent og mye mer minimalistisk design. C+L er Christian og Lindsay, ja - meg og damen. Jaja. edit: øret skal fikses på Endret 19. mars 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvit tekst på svart bakgrunn er vondt å lese. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Det var da en vittelig "vill" påstand, Anders. Verdens første operativsystem bestod av hvit tekst på svart bakgrunn, tastaturet ditt består mest sannsynlig av det, og .. mange tusen websider består av hvit tekst på svart bakgrunn. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hehe, joa, men også kommer det ikke lys av tastaturet som på skjermen. Det er uansett bare min personlige mening. Hvis du bruker en farge i hvertfall litt mer som den her, så syns jeg i hvertfall at teksten ville vært bedre å lese. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hehe, joa, men også kommer det ikke lys av tastaturet som på skjermen. Det er uansett bare min personlige mening. Hvis du bruker en farge i hvertfall litt mer som den her, så syns jeg i hvertfall at teksten ville vært bedre å lese. 8188600[/snapback] Får vel si meg enig med det. Ellers synes jeg headeren var for stor, uansett med "skip to content"-funksjonen din. Du skal vel ikke kombinere mannen og kvinnen på bildet med deg og kjæresten? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Den skip to content linken var jo egentlig litt stygg. Jeg skjønner jo at jeg bare kan scrolle ned, men synes liksom at den bare ble for stor i førsteintrykket mitt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 background: fixed; = scroll lag Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 background: fixed; = scroll lag 8189801[/snapback] Ikke her. Kjører Fx. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 background: fixed; = scroll lag 8189801[/snapback] Wah wah, kjøp mer RAM Hakker ikke her - IE, FX eller Opera. Btw, My Chemical Romance var jo ikke så ille i det hele tatt Miksa de med "Bullet For My Valentine". "Mama" av MCR var jo dritfet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå