LucarioX Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Takk. Kommer altså en ny firmware nå om ikke så lenge? En i familien har skaffet seg en D2 og slengt inn masse musikk. Det eneste problemet er visst at det blir noe rot når du blar gjennom musikken. Om du lager en mappe som heter "Diverse" foreksempel og slenger inn masse låter, kommer ikke dette ordentlig fram. Vanlige CD plater derimot går greit. Har laget "Diverse" mappen slik at den er satt opp på samme måte som de andre CD`ene, men de vises likevel forskjellig. Hvordan løser man dette? Endret 30. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Takk. Kommer altså en ny firmware nå om ikke så lenge? Cowon har allerede sluppet firmware versjoner som retter feilen med 16 GB minnekort (men det er mulig de fortsatt kun fåes i betaversjoner) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 integreres ekstern minne med internt når man blar i musikksamlingen? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 integreres ekstern minne med internt når man blar i musikksamlingen? Nei. Du må bla til "roten" på katalogtreet og velge det "eksterne" minnekortet. Hvordan det er når man navigerer vha. ID-tags vet jeg ikke. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nei. Du må bla til "roten" på katalogtreet og velge det "eksterne" minnekortet. Hvordan det er når man navigerer vha. ID-tags vet jeg ikke. Og dette drepte entusiasmen min for spilleren. Hadde vært perfekt dersom minnekort og internminne hadde blitt slått sammen (ved browsing av ID3-tag). 16GB-versjonen er forresten ute nå. http://feeds.feedburner.com/~r/anythingbut...e-16gb-club.php Og er D3 på vei? http://feeds.feedburner.com/~r/anythingbut...too-far-off.php Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) et kjapt spørsmål! kan jeg bruke dette minnekortet til spillern? haster litt for da bestiller jeg nu! regner med det går greit ettersom det står SDHC eller? har brent meg på dette her før så vil være 110% sikker før jeg bestiller Endret 27. juni 2008 av M-J Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 http://www.cowonglobal.com/product_wide/product_D2_spec.php[/url] ']External Memory (SD, MMC, SDHC) Card Slot Skal nok virke. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Nei. Du må bla til "roten" på katalogtreet og velge det "eksterne" minnekortet. Hvordan det er når man navigerer vha. ID-tags vet jeg ikke. Og dette drepte entusiasmen min for spilleren. Hadde vært perfekt dersom minnekort og internminne hadde blitt slått sammen (ved browsing av ID3-tag). De blir slått sammen når du browser ID3.. Endret 28. juni 2008 av frohmage Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Akkurat fått denne i posten, herregud så sexy den er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg