Gå til innhold

Pixmania - hvilke ekstrakostnader?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du får mer nytte av å lese 150 erfaringer i webshopguiden, enn å få et par tilbakemeldinger i denne tråden.

Men kortversjonen er: Styr unna.

Med mindre du er villig til å risikere forsinkelser, ekstrautgifter i toll, garantitull og andre irritasjonsmomenter. Hvis pixmania er det eneste stedet du kan få produktet, så kan du vurdere det... hvis ikke, velg noe annet.

Lenke til kommentar

Nå skulle jeg ha 60 giga, http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=284875 . Av en eller annen grunn synes denne butikken det er greit at de skal ligge 1000 ++ over alle andre i pris generelt på produktene sine. Denne koster f.eks. ca 1300 kr mer enn konkurrenten.

Når det gjelder pixmania, så tror jeg ikke jeg tør. Jeg ser det som helt nødvendig å kunne reklamere på et produkt. Det er ikke spørsmål om hvis men NÅR slike ting føkkes opp. Det virker på meg fullstendig uansvarlig av prisguiden hardware å la dem få markedsføre seg på deres sider hvis de er så ille. Det må jo også være en selvfølge at om de sender fra utlandet skal de stå for (evt inkludere alle kostnader i prisen) alt som har med innførsel av varen, der gebyrer, toll, mva og alt som måtte være. Dette undergraver ikke bare troverdigheten til pixmania men også hardware.no sin!

Endret av FranzJosef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...