mck Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har NOD32 på min stasjonære pc, denne versjonen fungerte ikke på Vista, så fra jeg fikk pcen for en uke siden i dag har jeg ikke hatt noe virusprogram. Er dette veldig risikabelt? Har oppdatert windows på alt og har jo Windows defender, men er det grunn til å skaffe seg et annet virus-program raskt? Lenke til kommentar
slez Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er alltid kjekt og ha et anti-virus program når man har windows. Lenke til kommentar
xans Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei Nod 32 ver.2.7 virker fint på vista. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Og om du ikke vil bruke NOD, så kan du bruke Kaspersky Antivirus eller Panda Antivirus. Bruker dem begge på pc'ene mine her hjemme og de funker fint. Bakdelen er at det koster litt per år da... Lenke til kommentar
mck Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Da har jeg fått NOD32 v2.7, får prøve dette, jeg er veldig fornøyd med v2.5 på min stasjonære så da får jeg håpe jeg blir fornøyd med 2.7 i vista.. Tusen takk for svar folkens.! Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Finnes jo et par gratis alternativer på antivirus da. Kan anbefale AVG Free. Veldig enkelt, men fungerer som det skal etter det jeg har erfart. Kan jo bruke det i mellomtiden iallefall. Endret 19. mars 2007 av thehook2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå