Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere om: fisting?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer bare på en liten ting; hvorfor?

8187983[/snapback]

Tør å påstå at lyster og fetisjer ikke er noe en kan stille spørsmålstegn ved, da det er så forskjellig.

 

Ang fisting så tror jeg nok ikke det er helt min greie. Jeg har riktignok aldri prøvd, men det frister lite da det egentlig høres litt ubehagelig ut.

Lenke til kommentar
heisann.. jeg vil iallefall være den første her inne som kan si jeg liker det  :p

 

jeg liker det fordi jeg liker å bli "fylt opp" er ikke farlig for vagina er veldig tøyelig så jeg "krymper" igjen etterpå  ;)

 

men men.. hver sin smak ;)

 

mvh hellgirl

8236484[/snapback]

 

 

Det er sant, man blir ikke slappere etterpå slik som mange tror.. jeg blir iallfall ikke det.

Lenke til kommentar
heisann.. jeg vil iallefall være den første her inne som kan si jeg liker det  :p

 

jeg liker det fordi jeg liker å bli "fylt opp" er ikke farlig for vagina er veldig tøyelig så jeg "krymper" igjen etterpå  ;)

 

men men.. hver sin smak ;)

 

mvh hellgirl

8236484[/snapback]

 

 

Det er sant, man blir ikke slappere etterpå slik som mange tror.. jeg blir iallfall ikke det.

8237308[/snapback]

 

Hva med muskelen rundt anus da? den er ikke akkurat kjent for å trekke seg sammen

Lenke til kommentar

Når det kommer til kommentarer på moderering så må dette gjøres på pm til den aktuelle moderator. Er man uenig i en moderering så send klage til den aktuelle moderator. Når ikke det frem kan man klage saken inn for forumstyret på mail;

[email protected]

 

Det er vanlig praksis å slette innlegg som går på moderering. Som oftest gjøres dette uten videre varsel.

 

Det sier seg selv at svar på dette innlegget også skal forekomme på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar
Til dere som driver med denne "sporten"..

Hvordan holder dere fingrene? Knyttere dere neven og druser den inn eller..?

8246696[/snapback]

 

Tror det er litt arbeid jeg alså :roll: ??

 

Her er det snakk om glidemiddel , forsiktighet å ta tida til hjelp?

 

Kvasse stygge røykenegler ? :yes:

 

Tre en kondom over hånda å kjøre på?

 

Oppvarming å gradvis utvidelse??

 

Lydløst er det heller ikke? hehe

 

Nei jeg er heldigvis ikke noe ekspert på akkurat slik atferd

Lenke til kommentar

Er noen jenter som tenner på fisting, fordi da blir de på en måte fyllt opp. Er da noen som synes det da er deiligere enn vanlig samleie fordi da kjenner de mer. Likevel er de fleste såpass trange at man ikke får inn hele hånda med mindre man "spjærer" jenta.

 

Hvis man har endel dager til rådighet så kan en presse mer og mer inn for hver dag, og etterhvert så får man inn hele. De fleste blir sår lenge før man får handa inn selv hvor mye glidemiddel og oppvarmning man har. Hvis man likevel går litt og litt lengre inn for hver dag, så vil det være mulig å fiste de alle jentene til slutt.

 

En blir "videre" der nede hvis man driver på slik i lengden. Det sier seg selv, for en tøyer ut musklene. Likevel blir man ikke "større" etter en dag, med mindre man er såpass brutal at man strekker/spjærer noe. Det er det samme at de aller fleste blir jo slappere der nede etter en fødsel. Ja vet at fødsel er mye mer drastisk, men fister man over lengre tid blir man slappere der nede. Er jo det samme som at jenta blir jo trangere hvis det er lenge siden hun har hatt sex.

Lenke til kommentar

Jeg må igjen bare påpeke at reaksjon på moderering skal gjøres på pm. Å kapre tråden til å diskutere moderering aksepteres ikke, ei heller å bevist prøve å undergrave en moderators autoritet. Slikt vil bli slått hard ned på. Jeg håper brukere viser forståelse for dette.

 

Det går helt greit å fremme sin mening utifra hva trådstarter spør om. Dette skal skje i tråd med retningslinjene, da spesielt #1 og #2 (høflighet er stikkord). Unngå unødvendig provosering og trolling.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Men send gjerne en pm om man har noe å tilføye. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...