_tHokA_ Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 jeg hadde en DVD plate her før, som bootet opp på min chippet xbox (gamle). Hvor man kunne legge inn XBMC og mye sånn.. noen som vet hva den heter?.. husker ikke navnet jeg nå som jeg trenger den Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Slayer's evox autoinstaller Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Fant en annen en, "Ultimate Boot DVD 5 Xbox" noe.. jeg får prøve den, så hvordan den virker.. La inn Xbox Media Center 2.0 ista, og nå vil ikke maskinen starte opp Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nei blir vel egentlig samma åssen sånn cd du bruker. Eneste du trenger en en cd og boote på så du får ftp tilgang.. så kan du legge inn et hvilket som helst dashbord. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Før da jeg brukte ultimate boot dvd til xboxen så fadet xbox oppstarten inn i menyen til ultimate boot dvd tingen... men nå fader den inn, og blir svart :S ingenting skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå