Fanta4free Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 det er en ting som pleier og skje med meg, det er at jeg sitter enten på pcen eller bare ligger i senga mi og prøver og sove. men når jeg ikke får sove så eller bare sitter her og ikke gjør noe eller noe så blir jeg sjøsyk, noen som vet hva jeg kan gjøre med dette?? takker for svar vis jeg får Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 er dette noe nytt eller har det alltid vært slik? Hvis det har kommet nylig kan det hende at du har bettennelse i balansenerven. Det gjør at den ikke fungerer riktig, og du vil bli svimmel/sjøsjuk av ingenting. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) det har vart i litt lenge ja, men kan vere det du sa jeg veit ikke, vet du hva jeg kan gjøre for og skjekke om det er bentenle eller noe da?? og hvordan kurere det vis mulig edit: det har vart i 1 år ca Endret 18. mars 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har du prata med en lege om dette eller? Det kan sikkert kureres uten at jeg veit hvordan. Ta en enkel tur til legen og sjekk, det er viktig å stoppe slike betennelser før det går for langt. Det kan virkelig skade balansen din hvis du lar det gå for lenge. Uten å skremme deg da, det virker som om du ikke har for store problemer enda siden du har hatt det i ca 1 år. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) oki, men det skjer veldig ofte så i førlge det du sier så trur jeg faktisk det kan ha godt litt langt skjer fakstisk ca en gang i uka edit: litt ot men jeg kommer ikke til og svare nå for jeg legger meg. Endret 18. mars 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg hadde en slags slik betennelse i øret, den gjorde at spesielt når jeg bevegde meg, så fortsette verden å snurre. Det var skikkelig forjævlig, jeg måtte ligge helt stille hele tiden. Om det er noe slitk du har, så kan det ikke være så alvorlig tror jeg. En gang i uken er ingen ting, folk flest med slike plager er konstant svimmel. Det kan heller være noe så harmløst som jernmangel, noe jeg også har hatt. Kjipt, men tar du noen piller pr dag, så går det fort nok over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå