MacBoy Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hva er de beste spillene til DS? Skal kjøpe Mario Kart og super mario 64 og Zelda når det kommer ut. Hvilke andre anbefaler dere? Diddy kong racing er det for likt mario kart til at det er verdt å kjøpe det? Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Noen spill jeg liker: Phoenix Wright Ace Attorney Animal Crossing: Wild World Another Code: Two Memories (forholdvis kort, men jeg likte det godt) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Phoenix Wright og Wario World. Eneste to jeg har funnet hittil som jeg virkelig elsket. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Phoenix Wright og Wario World. Eneste to jeg har funnet hittil som jeg virkelig elsket. 8185041[/snapback] Hvordan er wario world? Må kjøpe forsinket bursdagspresang til søstra mi på 11. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Resident Evil kanskje? Er jo det gode gamle til PS1 EDIT: Finnes Mario World til DS nå? Endret 18. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Wario World er nok ganske kort, men det er så sprøtt og insta-gøy at jeg elsker det allikevel. Det er bare et begrenset antall minigames tho, og ikke noe sånn sims-ish som jenter som regel liker. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mener nok Wario Ware: Touched!, tenker jeg... De spillene jeg har på DSen min nå, og digger, er: New Super Mario Bros Phoenix Wright: Ace Attourney: And Justice For All Trauma Center: Under the Knife Mario Kart DS Yoshi's Island DS Castlevania Dawn og Sorrow og Portrait of Ruin Elite Beat Agents Super Mario 64 DS Clubhouse Games Har mange flere og, men disse er lissom "kremen" Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Resident Evil er ikke bra. Det er skikkelig dårlig faktisk. Skjønner ikke at de gadd å gi det ut på DS engang, det er jo umulig å føle noen form for spenning på en så liten skjerm. Men det er dog min mening. Merk: Spenning som i "redsel, frykt, adrenalin", slik at dette ikke blir en fanboydebatt. Edit: Legger til en anbefaling: Battalion Wars. Flotte greier. Endret 18. mars 2007 av Tim Pop Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mener nok Wario Ware: Touched!, tenker jeg...8185121[/snapback] *hoste* Stemmer det ja. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Mener nok Wario Ware: Touched!, tenker jeg...8185121[/snapback] *hoste* Stemmer det ja. 8185140[/snapback] Da er jeg med Wario Ware er jo moro! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Synes "Mario & Luigi: Partners in Time" er et veldig bra spill som ikke er blitt nevnt her. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Castlevaniaspillene, Dawn of Sorrow og Portrait og Ruin. Fantastiske spill med lang levetid, de absolutte favorittene mine til DS. Ellers mener jeg godt om Metroid, Mario Kart, New Super Mario bros. og Worms (helt sjef multiplayer). Har en bunke spill liggende, men er disse som til stadighet finner veien tilbake i maskinen. Gleder meg til Zelda, men i mellomtiden skal jeg rase gjennom PoR (kjøpte i går ) og så DoS igjen! :!: Endret 20. mars 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Visemann Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Animal Crossing er jo bra, men bare bruttern som har det Og Castlevania serien er jo konge Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg er litt sær når det gjelder DS spill kanskje, men her er noen jeg liker: Trauma Center Cooking Mama Osu! Tatakae! Ouendan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå