Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man besvime hvis man onanerer i en badstu?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med en svett jævel i en badstu   :no:

Ikke noe jeg drømmer om akkurat..

8203272[/snapback]

Så, hadde det vært typen din, hadde han vært en jævel? =)

8203586[/snapback]

Nei, men han hadde likevel vært svett.

Jeg kunne ikke tenkt meg å hatt sex med et svett menneske i en badstu da. ;)

Varmt nok i badstuen fra før, uten at man gnir seg oppå hverandre. :p

8206649[/snapback]

Og der røk den drømmen, får nesten finne meg ny kjæreste, då.

Lenke til kommentar

8223319[/snapback]

Hei Kristoffer :D

Hvis det er så lite som skal til for at du finner deg ny kjæreste, så... Tenkte faktisk på deg når jeg skrev det. Men i og med at du ikke liker å bade og det er på badeland vi finner nærmeste (og nesten eneste badstu i nærheten) regnet jeg med at du aldri kom til å ta turen i en badstu uansett. Men go ahead, kos deg. (Og forresten skal det ikke SÅ mye til for å overtale meg :love:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest

8223319[/snapback]

Hei Kristoffer :D

Hvis det er så lite som skal til for at du finner deg ny kjæreste, så... Tenkte faktisk på deg når jeg skrev det. Men i og med at du ikke liker å bade og det er på badeland vi finner nærmeste (og nesten eneste badstu i nærheten) regnet jeg med at du aldri kom til å ta turen i en badstu uansett. Men go ahead, kos deg. (Og forresten skal det ikke SÅ mye til for å overtale meg :love:)

8226208[/snapback]

Jeg kan være med på den :)

Lenke til kommentar

Det opplevde jeg engang. Det var helt forferdelig, jeg bare satt på benken over ovnen og runket, akkurat da det gikk for meg besvimte jeg og falt på ovnen. Jeg har arr på pølsa den dag i dag. Ambefales på det sterkeste. Det er en historie jeg drar fram i ny og ne og alle spør om få se pølsa :love:

Lenke til kommentar
Det opplevde jeg engang. Det var helt forferdelig, jeg bare satt på benken over ovnen og runket, akkurat da det gikk for meg besvimte jeg og falt på ovnen. Jeg har arr på pølsa den dag i dag. Ambefales på det sterkeste. Det er en historie jeg drar fram i ny og ne og alle spør om få se pølsa :love:

8230565[/snapback]

Jeg tror ikke jeg er villig til å gå til anskaffelse av et arr på "pølsa" mi for å kunne ha en god historie på lager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...