Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man besvime hvis man onanerer i en badstu?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asså...Det spørst da, bruker du mye krefter når du onanerer? jeg tror ikke selve onaneringen vil besvime deg, men heller alle kreftene du bruker...

Vil inbille meg at det tar deg lang tid og komme, i en badstue full av svette ekkle menn? Og det er jo meget varmt...

Lenke til kommentar

Ikke helt det samme, men jeg hadde sex i dusjen en gang, med ganske varmt vann stående på, og jeg ble litt sliten etter hvert. Helt plutselig kollapset jeg nesten. Måtte legge meg ned, det dunket i hele kroppen, som et sterkt trykk, og det var like før jeg kastet opp.

Lenke til kommentar
Ikke helt det samme, men jeg hadde sex i dusjen en gang, med ganske varmt vann stående på, og jeg ble litt sliten etter hvert. Helt plutselig kollapset jeg nesten. Måtte legge meg ned, det dunket i hele kroppen, som et sterkt trykk, og det var like før jeg kastet opp.

8184925[/snapback]

litt OT.. Er sex i dusjen like bra som man skal ha det til, eller er det litt oppskrytt?

Lenke til kommentar

8184925[/snapback]

Turnoff når personen du har sex med plutselig dør?

Lenke til kommentar

8184925[/snapback]

litt OT.. Er sex i dusjen like bra som man skal ha det til, eller er det litt oppskrytt?

8184957[/snapback]

Det må være kult hvis man har liten varmtvannstank og at det plutselig blir kaldt.

Hva vil skje da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...