l_man Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg likte ikke programvaren som måtte innstaleres med min 3com usb adapter. Jeg vil bruke det som Windows tilbyr. (Sjekk bildet, har to skjermer tilkoblet maskinen så ikke bry dere om tempratur tingen der) 3Com's programvare til høyre Windows trådløsnettverk til Venstre Håper noen kan hjelpe meg. Endret 18. mars 2007 av l_man Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 hei ! tror løsningen for deg er å avslutte det programmet som fulgte med 3comen og gjøre det som står på windows delen at du skal gjøre , finn den artikkelen i windows Knowledge base les den og følg instruksene , da er du på sporet Lykke til , får du problemer/feilmeldinger så bare spør her i forumet Lenke til kommentar
l_man Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hvor finner jeg Windows Knowledge base da? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg fant ut Takker så meget for hjelpen :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå