*Magnus* Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hei! har litt problemer med mine to 8800GTX. (spec i sig) fikk problemene etter jeg spillte WoW i dag, joinet AV, så ble alt så rart, fikk 1 fps hele tiden, og ingenting stemte, så slo jeg av spillet, og startet et annet spill for og sjekke etter, da ble jeg møtt av artifacts, og blinkene skjerm hver 3 sec. har lastet ned ntunes, og prøvd og øke hastighetene på viftene mine. under gpu-instillinger, og helt nederst der jeg velger hastighetene, så har jeg valgt direkte bla bla, for og kunne velge manuelt, så velger jeg GPU0, (som er stock op 59%) og setter opp til 100% og trykker bruk. da hører jeg viften går så velger jeg GPU1 (også stock 59%), bare at nå så er "slideren" helt på max, selv om den står på 59%, så klarer ikke og forandre på den i det hele tatt. den nekter.... CPU0 temp: 50% stock 70C -- 100% 60-65C CPU1 temp: 50% stock 80C -- og som sagt. klarer ikke og forandre på denne. så denne er på 80C hele tiden.... etter jeg forandret CPU0 til 100%, så prøvde jeg og starte opp en spill igjen... igjen så ble jeg møtt av artifacts og blinkene skjerm hver 3 sec.. kan det være pågrunn av av GPU1 er på 80% ? som sagt så skjedde alt dette etter jeg prøvde WoW. har også prøvd og øke viftehastighetene på viftene i resten av kabinettet, men finner ut av hvor jeg gjør det. har en STOOOR vifte i døra, som går regelmessig sakte. en bak, ved CPU viften og en bak, bak PSU'en. så.. til spørsmålet.. -Er det noen som har hatt lignende problem, som vet hva jeg kan gjør for og fikse det? -Vet dere hvor jeg kan prøve og øke de andre vifte hastighetene? har ntune, rivatuner, og ati tool, speedfan og everest, finner ikke det noen plasser i noen av de... -Tror dere det er temperaturen som forårsaker dette? eller kan det være noe annet? -Takk EDIT: kjører 32 bit Vista Endret 18. mars 2007 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå