gameplayer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Meld deg inn i G-VIP.com! Der kan du ’låne’ spill til alle konsoller. Det koster bare 175,- pr. måned og de har en drøss med spill. Jeg meldte meg inn for noen dager siden og fikk mitt første spill i dag. Jeg har ingen planer om å kjøpe spillet, bare spille det til jeg er lei. Da sender jeg det tilbake i en ferdig frankert konvolutt (de betaler all porto) og så får jeg neste spill på lista mi etter noen dager. DETTE ER GENIALT! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det bare jeg som er lei av tråder som dette? 1. Spill har aldri vært dyrere å produsere enn nå. 2. Spill har aldri vært billigere å kjøpe enn nå. Ergo : Skaff dere en jobb. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det bare jeg som er lei av tråder som dette? 1. Spill har aldri vært dyrere å produsere enn nå. 2. Spill har aldri vært billigere å kjøpe enn nå. Ergo : Skaff dere en jobb. 8210387[/snapback] Godt tenkt Kjøpte meg masse spill her en dag til PC for 50-100kr stk Spill er bra og bilige i dag... mange timer gaming... har fortsjatt noen ligende jeg ikke har pakka ut (kjøpte i høst) Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det bare jeg som er lei av tråder som dette? 1. Spill har aldri vært dyrere å produsere enn nå. 2. Spill har aldri vært billigere å kjøpe enn nå. Ergo : Skaff dere en jobb. 8210387[/snapback] Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med så kan du vel la være å skrive innlegg? Du trenger ikke bry deg om slike tråder vet du Er det noen som har fått testet G-VIP noe særlig eller? Kunne kanskje vært greit og testet med et par titler som jeg ikke gidder å kjøpe. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Synes det var temmlig konstruktivt. Flere tråder hvor det klages på spillprisen i dag, men ingen tenker over at de som lager dem faktisk skal ha penger. SNES spillene kostet rundt 800kr stk, hvor var dere da? Sålenge utlån og gjensalg av spill (al'a ebgames), ikke gir noen inntekt til de som lager spillende så hjelper det oss bare til å få mer utvannede serier, og tryggere løsninger. Dette fordi mange av firmaene i dag ikke tjener spesielt mye på spillene de lager, med mindre de lager superhits som FF12, mgs3, halo eller liknende. Lenke til kommentar
gameplayer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Helt enig i at spill ikke er dyrt med tanke på hvor mye tid og penger som legges ned i å lage et. Men g-vip.com er et bra alternativ til utleie som vi mangler i norge. For kort tid siden kjøpte jeg God Hand til PS2… spillet ser jo drit kult ut, men er ræva… hadde jeg visst om g-vip.com da, kunne jeg spart pengene. Jeg betaler i hvert fall gjerne 175 kroner i måneden for å tilgang til en drøss med spill. Neste uke får jeg PS3 og har allerede lagt 15 spill jeg har lyst til å teste i spill lista. Når jeg sender tilbake spillet jeg har hjemme nå, sender de ut neste i lista (nemmelig MotoStrorm til PS3). Er ikke spillet så bra som det ser ut som, sender jeg det bare tilbake med en gang og får neste på lista… og jeg trenger ikke betale 175,- før om over 3 uker. Detta er i hvert fall helt genialt for meg. Jo og en ting til. Hvis du ikke synes det er riktig å bli medlem hvis du alikevel ikke har tenkt å kjøpe spill... les under sprøsmål og svar på siten deres.... de sier nemmelig at det er helt greit Endret 22. mars 2007 av gameplayer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fikk nå FFXII i posten i dag, og førsteinntrykket er ikke noe særlig. Skal spille litt til men til nå har det ikke vært så mye å rope hurra for. Er glad jeg har medlemsskap hos G-Vip, slik at jeg fikk leie spillet fremfor å måtte svi av 600 spenn på et spill jeg kanskje ikke vil like. Og spill er egentlig ikke dyr i dag. Med en pris rundt 4-500 kr er det ikke dyrt. Huska jeg kjøpte N64 maskinen min, måtte betale 695 for Super Mario 64 i tillegg. Samt at det var den prisen de nye N64 spillene lå på, betalte t.o.m 750 for Ocarina of Time. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Svært greie kjøpspriser også. SSX Blur til 499 er det få butikker som kan matche, for å nevne et eksempel. Genialt foretak. 8185243[/snapback] Jeg ser ikke helt fordelen her. Slik jeg har forstått det må man bli medlem for 175,- kr /mnd (billigste alternativet) og først da kan man kjøpe spillet, dermed vil SSX Blur koste den nette sum av ca 675,-. Og hvor mange spill i måneden man kjøper? Selv så er det vel unntaket at jeg kjøper mer en ett spill. Men for å prøve ut, evt spille spill som man vet ikke vil vare over lengre tid, så er jo dette et alternativ. 8185294[/snapback] Ditto. Månedpris suger, og spørsmålet er om du kjøper 12 spill (iforhold til måneder) i året? Neppe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Joda, det blir dyrere om du skal kjøpe spill fra den siden og, men jeg tenker jeg blir å bruke en annen spillside på nettet, og er det det at jeg liker spillet, pakker jeg det til retur og kjøper det til en billigere penge en annen plass. Er ikke vanskeligere enn det. Men det er bare G-Vip som gir meg muligheten til å prøve spillet først, og det liker jeg meget godt. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Meld deg inn i G-VIP.com! Der kan du ’låne’ spill til alle konsoller. Det koster bare 175,- pr. måned og de har en drøss med spill. Jeg meldte meg inn for noen dager siden og fikk mitt første spill i dag. Jeg har ingen planer om å kjøpe spillet, bare spille det til jeg er lei. Da sender jeg det tilbake i en ferdig frankert konvolutt (de betaler all porto) og så får jeg neste spill på lista mi etter noen dager. DETTE ER GENIALT! 8210233[/snapback] Sikker på at dette ikke er din side? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 1. Spill har aldri vært dyrere å produsere enn nå.2. Spill har aldri vært billigere å kjøpe enn nå. Pluss valutaen på NOK, den har gått nokså betydelig ned gjennom det nyere spillsamfunnet. Spillprisene har holdt seg rørende stabile SAMTIDIG med de 2 punktene over. Blader derimot. Husker at prisen har gått fra under 20kr til et stykke over 30kr - en prisforandring på nesten 75%. Skulle de gamle spillene få en linende prisforandring så... *grøss*. Jeg anser oss som heldige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå